• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-14 11:49:10 följande:
    Helt över honom är jag inte, det blir jag aldrig med killar jag en gång gillat. Jag tänker fortfarande på honom mycket, men hade inga såna där ordentliga kärlekskänslor längre. Men klart att man undrar när han tittar på en! Varför tittar han på mig?
    Ja om man visste det så skulle man ju förstås inte sitta och fundera. Men han kanske tkr du är söt/snygg vad vet jag?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-14 11:56:25 följande:
    Jag hoppas ju det men som sagt, vem vet...det är ju det som är så frustrerande, att jag inte kan läsa hans tankar...Men han är så himla underbar som person, precis som en genuin kille som jag ser framför mig som pappa till mina barn. En sån kille som jag lätt skulle trivas med att leva resten av mitt liv med. Men det är så svårt när man inte känner honom eller träffar honom på fritiden..
    Jo det är ju svårt. Jag träffade en kille och jag hade kollat in honom på dansgolvet han såg att jag kollade in honom men fan det sket sig försöker få tag i honom via sms men han svarar inte :S
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-14 12:06:15 följande:
    jag läste i din blogg nåt om att du inte får godkänt på skolans tester?
    Jag är på det sista testet, Fas A-D är jag redan godkänd på nu håller jag på med Repitionskapitlet och det är inte ett dugg lätt.. Och jag måste fråga hur man räknar ut allt som har med att göra med siffror.. Men jag har faktiskt godkänt på Fas A-D..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-14 17:14:28 följande:
    De allra flesta barn är väldigt morgonpigga. Det tycker vi föräldrar om
    Ja men det vet jag. Men fem är ju helt absurt, det är helt annorlunda med nyfödda för dem har ju inte fått in någon rutin men man tkr ju att barn som har blivit några år borde ju sova tills man ska upp :O
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-14 18:14:22 följande:
    Behåll den tanken tills du har egna barn och återkom då. De brukar stiga upp vid 6-7, men ibland vaknar den ena o väcker den andra o eftersom de inte har någon tidsuppfattning tror de att det är morgon. Annat var det när de var bebisar. Då kunde vi sova till 12-13!
    haha.. Men eftersom barn lägger sig väldigt tidigt så kan dem ju vakna tidigt än vad dem ska.. *ler*
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael