• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

hihi aa hoppas vet inte om jag ska vara nervös eller inte inför det där :P men jag är fast bestämd att ta försöka se några tecken på om han kan gilla mig eller inte, utan att avslöja för mycket hur jag känner för honom så nu jäklar

BooBoo skrev 2009-11-21 22:11:17 följande:
    Hoppas ni får en fin pratstund i bilen sen
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-21 22:09:40 följande:
    okej.. Ja men det kan ju ha med att göra att den nya sängen är mkt skönare.. (?)
    Jodå den sängen han fick är jätte skön, har själv använt den senaste året. Man sover som en kung i den

Själv så har jag min säng som jag hade när jag bodde hemma.
    Pappa lånade den till syrran när hon skulle sova där. Sen när han dog fick pappas rum funka som sova ruset av digrum, bla min säng stod där inne och 2 till.
    Trots fulla ungdomar så var den faktkist fräsch fortfaranade. Provlåg i den, och det var inget fel på den alls .
    Fick inte dit gavlarna dock.
    Skruvdragaren orkade inte skruva i skruvarna. Orkade inte skruva i dom förhand heller. Så sänbotten står på golvet.
    Tog den sängen för att den är lite bredare än den som Tobias fick. Ifall det kommer ungar och vill sova hos en
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-21 22:20:46 följande:
    Jodå den sängen han fick är jätte skön, har själv använt den senaste året. Man sover som en kung i den Själv så har jag min säng som jag hade när jag bodde hemma.Pappa lånade den till syrran när hon skulle sova där. Sen när han dog fick pappas rum funka som sova ruset av digrum, bla min säng stod där inne och 2 till. Trots fulla ungdomar så var den faktkist fräsch fortfaranade. Provlåg i den, och det var inget fel på den alls . Fick inte dit gavlarna dock. Skruvdragaren orkade inte skruva i skruvarna. Orkade inte skruva i dom förhand heller. Så sänbotten står på golvet. Tog den sängen för att den är lite bredare än den som Tobias fick. Ifall det kommer ungar och vill sova hos en
    Okej.. Ja men det är ju bra =)
    Du får fråga någon stark karl :P
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-21 22:23:32 följande:
    Okej.. Ja men det är ju bra =) Du får fråga någon stark karl :P
    Hmm, ja då måste jag fundera på vem det skulle vara. Jag har större muskler än min ena bror....
    Annars känner jag inga karlar, har typ isolerat mig från den marknaden :-/
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-21 22:18:06 följande:
    Sådär ja, nu ska jag hoppa i säng och moffa kärleksfilmer night night
    Men men... VIlka filmer ska du se då?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael