• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

tvåan eller ettan?

Brooke skrev 2009-11-21 22:40:13 följande:
    Ohh vad BRA transformers är :P OJOJOJ..
  • Bevabus

Misaki - Trevligt att ha dig tillbaka!

Mona83 - STÅ PÅ DIG! Du är grym som inte tar deras skit.

BooBoo - Fortsätt du med ditt kiss och bajs krig!

• Bevabus

Det där såg jag igår, skönaste intervjun

Ni som gillar Rpatz kan håller er uppdaterade på www.robertpattinson.se
    Hon uppdaterar om precis ALLT som sker om honom the hunk

BooBoo skrev 2009-11-22 11:29:37 följande:
    Här har ni er hunkidunk igen Robert Pattinson on Ellen Part 1 of 3

• Bevabus

Jags ka ta ig fan äta McDonald's till lunch! DET ÄR SÖNDAG!! Måste bara orka klä på mig och pallra mig dit.....

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-22 12:09:16 följande:
    Det blev inte särskilt romantiskt "Jumanji" och halva "Sweet Home Alabama"! Men jag låg ändå och tänkte på den där förbaskade killen....
    Jumanji.. Oh fy vad länge sen jag såg den filmen
    Alabama.. Är det hon.. Ehm.. Blondie som är med där.. Oooh vad heter hon nu då.Hon som var ihop med Ryan Philipe.. Gah! Nåt på E.. Näh.. Hmm.. Jävla bajs
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-22 12:13:50 följande:
    Jags ka ta ig fan äta McDonald's till lunch! DET ÄR SÖNDAG!! Måste bara orka klä på mig och pallra mig dit.....
    Köp sås! haha
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-22 11:14:17 följande:
    Tror du behöver försöka förklara för dem att Leah inte är ett sånt barn som gör andra små barn illa.. Hon vill bara väl. Två åringar kan mer än vad man tror, och dessutom leker dem livligt, om dem är rädda för att Leah ska göra illa deras små bebisar så tkr jag att dem inte ens ska gå dit. Då kan dem vänta med att gå dit tills deras barn har blivit lite äldre. Det är ju förjävligt att du ska behöva backa tillbaka bara för att det inte går med dessa mammor, man skulle ju behöva verkligen få folk att förstå vad dem håller på med, alla barn har väl rätten att vara där.. Där kan dem ju leka av sig och sådant som dem kanske inte gör hemma..
    Jag har sagt till dom att Leah aldrig skulle slå en bebis, men direkt tog ena mamman upp en grej. Hon och bebisen låg på golvet, hennes bebis låg på golvet och sov.... så skulle väl Leah gå fram och klappa på henne eller nått och jag tror att hon snubblar till och råkar sätta handen lite lätt i ansiktet på bebisen. Bebisen vaknar inte ens men mamman störde sig på att jag inte sa till Leah den gången. Men alltså vad kan jag säga om hon snubblade? Det var ju inte så att hon gick fram och slog bebisen i ansiktet med flit. Dessutom hade jag aldrig lagt mig med min bebis på golvet så att den somnade där, inte när jag vet att man delar golvet med x antal rörliga barn som faktkist kan snubbla.

Den ena mamman har dessutom en 3.5 åring sen tidigare och hon gör tydligen likadant mot sin egen dotter :-/.

Jag tycker inte ens man behöver gå till ett sånt ställe när bebisen bara är runt 2 mån, vad har dom för utbyte av det? Samma mamma som mamma nr som jag skerv om sa att hon inte gick dit för sin skull utan för sin dotters skull, jaha som typ sover större delen av tiden :-/. När dom är 2 månader skiter dom fullständigt i vart dom är då går man inte för deras skull. Så känner jag.
    Dom är inte ens medvetna om vart dom är nånstanns.....
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-22 12:08:18 följande:
    Mm har läst det där....När de som skulel bära ut kistan till bilen under morfars begravning skulle gå ut så snubblade en av gubbarna på en låda så de höll på att tappa hela kistan. Mitt hjärta höll på att stanna om jag säger så. Fy fan vilket obehagligt ögonblick. Jag bara väntade på att ksitan skulle braka i golvet och att morfar skulle trilla ut Jag hade några månader innan sett ett inslag på nyheterna från en begravning när dem skulle gå med kistan nerför en låååång och bred trappa. Så tappar dem kistan så en rullar nerför trappan och kroppen trillar ut och flyger den med....Med morfar gick det ju iaf bra som tur var, annars så hade jag nog inte kunnat tänkt tillbaka på hans begravning så positivt som jag gör idag.
    okej, ja när moster skulle bli utburen så gick ju vi bakom dem som tog ut kistan, dem tog ut kistan till en vagn och sedan tog dem vagnen med sig och sådant. Och när dem skulle bära kistan till vagnen så såg det väldigt snett ut när dem bar den :O
    Bevabus skrev 2009-11-22 12:09:42 följande:
    tvåan eller ettan?
    Det var ettan som var på tv4 igår
  • Bevabus

Länge sen jag såg den med, syrran hade den tydligen på datorn! :O
    Så himla bäst
    Aa Reese Witherspoon Har aldrig sett den filmen så jag tänkte att jag kör väl på det, tog mig igenom hälften innan jag blev för trött...rätt annorlunda än jag trott men rätt bra faktiskt!

BooBoo skrev 2009-11-22 12:14:40 följande:
    Jumanji.. Oh fy vad länge sen jag såg den filmen Alabama.. Är det hon.. Ehm.. Blondie som är med där.. Oooh vad heter hon nu då.Hon som var ihop med Ryan Philipe.. Gah! Nåt på E.. Näh.. Hmm.. Jävla bajs
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 12:08:56 följande:
    Ingen aning, kanske för att typ gråtit varje gång jag gått därifrån eller nått :-/.Inte så konstigt att man är lessen nä'r man går från ett ställe om nån varit dum mot ens barn och man inte frå nån respons på det
    Då får du tala om varför du har gråtit varje gång du går där ifrån.. Dem kan ju inte skicka ett sms och säga att du borde uppsöka en psykolog :S Jävligt omoget om jag får säga min mening.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael