• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-11-21 22:40:13 följande:
    Ohh vad BRA transformers är :P OJOJOJ..
    Jag vill se den senaste!
    You want to see a miracle? Be the miracle.
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-11-21 22:41:00 följande:
    Bara finfint :)Hmm, varför blev de översta två texterna jag skrev grå?
    Thanks.. Men snart blir det ett slut och ätnining på lördagar och stora helgdagar som julafton..
    Längtan efter dig skrev 2009-11-21 22:41:16 följande:
    Jag vill se den senaste!
    Det är den första nu... Så jag vill se alla andra oxå =) hur många är det?? 3 eller?
  • KikiBoo

Tror nog jag ska göra desamma.. Sova!
    Först en kvällsmacka eller två.. En till mig o en till bebin

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-11-21 22:47:30 följande:
    Thanks.. Men snart blir det ett slut och ätnining på lördagar och stora helgdagar som julafton.. Det är den första nu... Så jag vill se alla andra oxå =) hur många är det?? 3 eller?
    Önskar att jag vore lika duktig och disciplinerad.
    Ja, tror det är 3 :)
    You want to see a miracle? Be the miracle.
  • mona83

Så var man uppe igen.....

Vill inte att det ska bli måndag. Har inget emot att lämna Tobias på dagis iofs, men sen är det ju familjeförskolan, förra veckan åkte vi aldrig dit. Dels hade jag ruskigt dåligt med bensin i bilen ena ggr andra gången så¨var vi så sena till dagis så då sket jag i det. Så bara att ta tjuren i hornen och knalla dit även fast jag vet att jag kommer vara så besviken och lessen när jag går därifrån . Har ju varit det dom sista veckorna när man gått därifrån.
    Fick ett sms förra veckan där dom frågade om jag ville ha hjälp med att komma till en psykolog. Jag skrev det att jag behöver ingen psykolog. När folk beter sig som dom 2 gör så stänger jag dörren för dom. Släpper inte in dom.
    Är det nåra som behöver psykolog är det nog dom två, bearbeta deras nojjighet och den ena behöver det för att komma till insikt....

Sen är det dags att besikta bilen oxå, hoppas inte att jag måste besikta om den i år. För då har jag inte råd att lämna den på verkstad så då får jag ta körförbud på bilen :-/

• KikiBoo

Härliga morgon som börjar med krig om toaletten...
    Puma är kissnödig. Ville blir helt plötsligt bajsnödig. Jag är SUPERDUPERkissnödig. Puma först.. Ville skriker och bråkar som bara den..  När Puma ärklar vägrar han gå på toan. Fortsätter härja. Så då tömmer jag min blåsa.. Aaaaaah
    Två toaletter vore inte helt fel nu.. Puma är i princip torr dagtid nu..

En sväng till ghettot idag..

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 08:36:47 följande:
    Så var man uppe igen..... Vill inte att det ska bli måndag. Har inget emot att lämna Tobias på dagis iofs, men sen är det ju familjeförskolan, förra veckan åkte vi aldrig dit. Dels hade jag ruskigt dåligt med bensin i bilen ena ggr andra gången så¨var vi så sena till dagis så då sket jag i det. Så bara att ta tjuren i hornen och knalla dit även fast jag vet att jag kommer vara så besviken och lessen när jag går därifrån . Har ju varit det dom sista veckorna när man gått därifrån. Fick ett sms förra veckan där dom frågade om jag ville ha hjälp med att komma till en psykolog. Jag skrev det att jag behöver ingen psykolog. När folk beter sig som dom 2 gör så stänger jag dörren för dom. Släpper inte in dom. Är det nåra som behöver psykolog är det nog dom två, bearbeta deras nojjighet och den ena behöver det för att komma till insikt.... Sen är det dags att besikta bilen oxå, hoppas inte att jag måste besikta om den i år. För då har jag inte råd att lämna den på verkstad så då får jag ta körförbud på bilen :-/
    Fick du ett sms.. Bara så där? Men...
    Vi får hoppas att när deras kottar kommer upp i 2-årsåldern att dom blir vildingar
    Igår åt Puma murbruk. Hur galet är inte de
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael