mona83 skrev 2009-11-22 08:36:47 följande:
Så var man uppe igen..... Vill inte att det ska bli måndag. Har inget emot att lämna Tobias på dagis
iofs, men sen är det ju familjeförskolan, förra veckan åkte vi aldrig dit. Dels hade jag ruskigt dåligt med bensin i bilen ena ggr andra gången så¨var vi så sena till dagis så då sket jag i det. Så bara att ta tjuren i hornen och knalla dit även fast jag vet att jag kommer vara så besviken och lessen när jag går därifrån . Har ju varit det dom sista veckorna när man gått därifrån. Fick ett sms förra veckan där dom frågade om jag ville ha hjälp med att komma till en psykolog. Jag skrev det att jag behöver ingen psykolog. När folk beter sig som dom 2 gör så stänger jag dörren för dom. Släpper inte in dom. Är det nåra som behöver psykolog är det nog dom två, bearbeta deras nojjighet och den ena behöver det för att komma till insikt.... Sen är det dags att besikta bilen oxå, hoppas inte att jag måste besikta om den i år. För då har jag inte råd att lämna den på verkstad så då får jag ta körförbud på bilen :-/
Fick du ett sms.. Bara så där?

Men...
Vi får hoppas att när deras kottar kommer upp i 2-årsåldern att dom blir vildingar
Igår åt Puma murbruk. Hur galet är inte de