• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-22 09:40:11 följande:
    Japp, det var vad dom sa.... Jag testar i morron igen, är det ingen förbättring då så kommer jag tacka för oss.... Det tråkiga är att leah är den enda i sin ålder då . Så jag kommer få gå efter henne vart hon är går.... Det funkar inte för oss. Försökte förklara det för dessa två mammor, men då kom det får vi säga åt henne när hon kommer för nära? Det handlar inte om det, det handlar för mig om att dom måste våga ge Leah space....Men så långt kom jag inte....
    Oh vad jag skulle vilja följa med dig o släppa Puma lös
    Näh men fan... Få se imorrn då hur det blir... 
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Här har ni er hunkidunk igen

Robert Pattinson on Ellen Part 1 of 3

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-22 11:19:08 följande:
    Jacksons läkare köpte dödsdrogen i Las Vegas www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.178819...
    det där har ju stått förut att han köpte från ett apotek i Las Vegas (har jag för mig)
    BooBoo skrev 2009-11-22 11:25:06 följande:
    Jacksons handske såld till rekordpris svenska.yle.fi/nyheter/artikel.php?id=173044Så där ser väl inte handsken ut... Eller
    Hum.. Det där liknar inte hans handske :S
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-22 12:05:12 följande:
    God morgon....eller god lunch? Ska läsa ikapp er!!!!!
    God choklad
  • Bevabus

Mm har läst det där....
    När de som skulel bära ut kistan till bilen under morfars begravning skulle gå ut så snubblade en av gubbarna på en låda så de höll på att tappa hela kistan. Mitt hjärta höll på att stanna om jag säger så. Fy fan vilket obehagligt ögonblick. Jag bara väntade på att ksitan skulle braka i golvet och att morfar skulle trilla ut

Jag hade några månader innan sett ett inslag på nyheterna från en begravning när dem skulle gå med kistan nerför en låååång och bred trappa. Så tappar dem kistan så en rullar nerför trappan och kroppen trillar ut och flyger den med....
    Med morfar gick det ju iaf bra som tur var, annars så hade jag nog inte kunnat tänkt tillbaka på hans begravning så positivt som jag gör idag.

Brooke skrev 2009-11-21 22:19:03 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article6163805.ab"Här tappar de kistan"Tappar kistan så den hamnar upp och ner, OCH dem var berusade. Helt jävla sjukt..
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-22 11:03:12 följande:
    Men vilka idioter.. Varför fråga om du behöver en psykolog? :S Finns folk till ALLT
    Ingen aning, kanske för att typ gråtit varje gång jag gått därifrån eller nått :-/.
    Inte så konstigt att man är lessen nä'r man går från ett ställe om nån varit dum mot ens barn och man inte frå nån respons på det
  • Bevabus

Det blev inte särskilt romantiskt "Jumanji" och halva "Sweet Home Alabama"!
    Men jag låg ändå och tänkte på den där förbaskade killen....

BooBoo skrev 2009-11-21 22:30:20 följande:
    Men men... VIlka filmer ska du se då?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael