Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-02 22:21:48 följande:
    Hum det där va något nytt.. haha..
    Det säger Dr Oz på Oprah
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 22:24:10 följande:
    nej men stackarn kanske bara ätit för mycket, eller nåt dåligt?
    Mmm... Hon är inte ätit nå skumt idag, eller för mkt..  Men jag känner mit skitskum i magen o kroppen.. Skulle inte alls förvåna mig om jag o Puma blev sjuka nu..
    Jag går bara o väntar...
  • KikiBoo
    Nu kan du snart lukta som Michael Jackson. Parfymen, som tillverkas av företaget My DNA Fragrance, innehåller DNA från den döde popikonens hår, skriver The Sun. Håret har företaget fått från John Reznikoff, som är ägare till världens största samling av hår från historiskt kända personer. Michael Jackson är en celebriteterna i samlingen.
    - Vi har analyserat hans privata samling kändishår och tar nu fram exklusiva parfymer från varje kändis, uppger företaget på sin hemsida.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 22:53:10 följande:
    haha Jag har pratat om den här tjejen i tråden förr, men du har nog inte varit här då. Ni andra iaf, det är Hayley jag pratar om. Nu har hennes pappa fått ett anfall och hennes mamma åkt dit för rattfylla. Så i förrgår var hon alldeles förstörd och hittades i hemmet av sin syster, hon hade tagit en överdos (för tusende gången) och låg på golvet...grät hysteriskt och spydde... Hon bor i USA så jag kan inte åka till henne för att trösta, det är det som känns värst
    ... JObbigt!
    Uach vad tragiskt....
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-02 22:57:20 följande:
    Vad snackar dom om? Vill vi lukta dött hår?
    Ja.. vill du inte det?
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-02 23:03:23 följande:
    Jo men självklart vill jag det! Ville bara kolla så vi var inne på samma spår. Så, nu kan vi lukta som kändisars hår... Åh, vad svårt det kommer bli att välja! Vems hår vill jag lukta som? Är det säkert att man luktar som huvudhåret? Så de inte mixat ner hår från deras armhålor och luras? Så vi luktar svett ist?
    Alltså.. Hur luktar hår? Kokablaj?
    Armhålshår luktar nog inte tårta...
    Jag förstår ingenting
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-02 23:04:12 följande:
    Eller något ännu värre ställe??? Huuga!!
    Pungsvettslukt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael