Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-12-02 23:11:27 följande:
    Nu kan du lukta som David Bekhams rumpa. Kanske?
    Näh usch
    Undra hur Cage luktar...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 23:33:26 följande:
    Jag såg precis en reklam för Biggest loser på svensk verison =) dem ska göra det och dem söker efter folk.. Jag ska föreslå detta för pappa, han har tjatat så länge om att vilja gå ner i vikt men finner ingen motivation till att börja.. antingen kan han söka själv eller så kan han söka med mamma, men jag tror inte mamma skulle vilja vara med på det. Men det vore såå bra för dem båda. Speciellt pappa, eftersom han är 55 snart och behöver komma i form. Han fick ju åka ambulans i början av året till sjukhuset(har jag för mig) allt såg bra ut men jag tror han skulle gå med på att söka.. Så jag ska ge honom papprena på dem jag har skrivit ut så får vi se vad han säger. Han tjatar så himla mkt om att gå ner i vikt men inget görs. Nu ska jag få tyst på gubben. Han gick upp 4 kg då vi var på mallorca, och jag gick oxå upp :O men vad kan man göra åt saken? haha..
    Tror du din far skulle ställa upp på att vara med?
    Jag skulle själv behöva röra på mig.. Biggest skinny girl, haha!
    Men iom att du nu vill börja gå ner o äta rätt. varför inte göra det ihop. Hela familjen. Släng ut all cola o skit.. Börja laga god o nyttig mat ihop..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 23:35:03 följande:
    Jag trodde först att det var han som låg ner!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Jag ba "what the hell...han ser rätt annorlunda ut..."
    hahahahaha!! Ja de hade vart nåt Persbrant har tagit nåt elixir som gör han yngre..
    Oooh.. vad heter den där filmen med.. med.. Bruce Williis.. du vet du vet du vet? Goldie hawn.. Meryl.. Goldie får ett hål i magen..

DÖDEN KLÄR HENNE!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 23:37:42 följande:
    men suck, jag tkr inte om när killar sitter så där med benet.. Vet inte varför men det är bara så..
    haha what?   Det är ju skönt att sitta så...
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 23:39:47 följande:
    Ja det tror jag faktikst.. Han skulle iaf söka omjag puscha på honom och sa att det skulle vara bra för honom.. Mamma dricker inget annat än Läsk så det skulle inte gå tyvärr. jag har inte druckit läsk på hela dan och det är jag stolt över =) har druckit mjölk =)
    Som min far.. han dricker bara läsk. Skittragiskt att se.. Det gjorde han inte när jag bodde hemma..
    Hade jag bott hemma hade jag slängt ut skiten..
    De gånger jag är hemma så brukar jag laga mat till mina päron. Bra o nyttig mat..
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-12-02 23:46:06 följande:
    sprang på detta nu....vet ni?? The Michael Jackson documentary This Is It will be available for purchase on DVD on January 26, 2010. Too late to be a stocking stuffer for this year. The DVD features MJ's final performances in two documentaries, Staging the Return: Beyond the Show and Staging the Return: The Adventure Begins.
    I knew {#lang_emotions_laughing}
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 23:46:27 följande:
    åh nu blev jag sugen på päron bara för att Kiki sa det...har inte ätit päron på jag vet inte hur länge...
    Nej det var ögonbryn
    Jag sa katrinplommon..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 23:47:11 följande:
    Jag tror nog att om pappa skulle söka och komma med i programet så skulle han se till att det blev några förändringar här hemma, då skulle han fortsätta så som han gör om han skulle komma med i programet efteråt.
    Ok!
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-12-02 23:49:12 följande:
    haha..kunde tänka mig det...
    Fast dom andra kanske inte visste om de
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael