Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-03 21:57:36 följande:
    Jag tittar på "Rat race"
    uh! Funny shit
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-03 22:25:05 följande:
    Hon hade ont under eftermiddagen när hon kom från skolan, vet inte riktigt vilken tid hon tog den...verkar ha blivit värre under kvällen. Hon pratade om att amputera den, men det var nog en överdrift hahaha
    haha! Amputera
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-03 22:13:14 följande:
    Ja det är faktiskt sant, det tänkte jag faktkiskt inte på

Prata på om du vill
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-03 22:37:32 följande:
    Jag hade väl inte mer att säga om den saken egentligen. Fick ju iaf fram att jag hade läst att Jermaine och Mj stod varandra nära. Att jag tyckte det var så konstigt att han bla hade gjort den där låten därför :-/. Det som står i sv Moonwalk har ju inte så många ord som man känner är Mjs ord. Tyckte däremot att Joe var ganska elak, när Mj och Jermaine låg och sov och han släppte in tjejer på deras rum :-/
    Jaaaaa fan! Jävla han
    Jag fick verkligen upp en bild i huvudet då...
  • KikiBoo

Det som fick mig att inte vilja ge vacc till mina barn var dessa biverkningar om att man kunde få men längre fram..
    Men.. Gah! Hur många barn har vacc testats på igentligen.. 50? Tyckte mig ha läst de nånstans..
    Nääh fan! Jag är trött på denna hysteri.. Fan fler som dött av vanlig influensa än denna svinis..

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-03 22:44:53 följande:
    Precis. Och alla de gånger han legat vaken och hört sin pappa k..... skiten ur unga flickor i rummet bredvid. Eller alla de gånger han legat vaken och bevittnat sina äldre bröder ha sex med tjejer i sängen bredvid honom... Det där skulle få vilket barn som helst att bli messed up för resten av livet tror jag!
    Usch! Jag mår verkligen illa nu....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael