Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-03 23:07:52 följande:
    Någon som sett den mänskliga versionen av Scooby Doo? Alltså ettan!
    Näh! Knappt den omänskliga heller
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-03 23:32:31 följande:
    trodde aldrig du skulle fråga *ler* nej men jag har mest legat i sängen idag, har inte orkat suttit vid datorn faktiskt.. vill bara tillägga en sak vad det gäller vaccinet och kvicksilver, det finns mer kvicksilver i fisk än vad det gör i vaccinet.. Mamma har hört på nyheterna (tror ja) att dem säge ratt det är mer kvicksilver i fisk än i vaccinet.
    Jo det har jag oxo hört
  • KikiBoo

Godnatt vare ja!
    Få se hur natten blir.. Puma spydde nyss..  Vill inte ha magsjuka nu.. Blä!!

• KikiBoo

Godmorgon!  YES godmorgon!  What a night.. Oh such a night.. Fick jag till lite Elvis där nu
    Anyway! Puma och jag har inte sovit mkt. Puma har vaknat typ var 15.e min o velat dricka vatten. MASSA vatten... Runt 9 fick jag i henne välling och alvdedon. Hon har oxo börjat rata alvedon nu. Fram med supparna!
    Kl 9 somnadejag o Puma om.. Puma sover än.. Stackars!
    Jag känner av halsont.. Inge mer än så.. Få se om jag blir suuukare än så..

Läsa ikapp nu..

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-03 23:56:11 följande:
    jo men inte i Love actually, och där snackar han inte heller så mkt, vet inte ens om han snackar något i den filmen.
    Är inte Bönan typ.. Normal i den filmen? Var så länge sen jag såg den så jag minns inte..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-04 00:26:52 följande:
    ja men då ska man ju veta NÄR den går.. Det vet man aldrig, Jag sitter inte varje dag och råglor i tvtidningen för att se när en film går på tv.. Om jag kommer över en film eller dylikt så tittar jag om det är intressant
    wait a minute.. wait.. My brain i now working.. Thinking..Thinkig..
    Sa inte du typ.. I första tråden att du köpte skvallerblaskor enbart för att den innehöll tv-bilaga
  • KikiBoo

Alltså Bean.. det är ju omöjligt att ogilla karln Han är grym!
    Ok.. Vissa Bean moments från hans små sketchscener back in the days kan jag tycka är lite.. si o så.. Bara min far som gillart. Tror tamefan min far vill vara Bean..
    Men Bean i F I L M E R! HAAAAAA  

Go Bean get busy.. It's not your birthday but still.. Shake that ass show me what u got... Heeeeeeey

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael