-
Näh! Knappt den omänskliga hellerBevabus skrev 2009-12-03 23:07:52 följande:Någon som sett den mänskliga versionen av Scooby Doo? Alltså ettan!
-
näni gals..
Godnatt!
-
Jo det har jag oxo hörtBrooke skrev 2009-12-03 23:32:31 följande:trodde aldrig du skulle fråga *ler* nej men jag har mest legat i sängen idag, har inte orkat suttit vid datorn faktiskt.. vill bara tillägga en sak vad det gäller vaccinet och kvicksilver, det finns mer kvicksilver i fisk än vad det gör i vaccinet.. Mamma har hört på nyheterna (tror ja) att dem säge ratt det är mer kvicksilver i fisk än i vaccinet.
-
Godnatt vare ja!
Få se hur natten blir.. Puma spydde nyss.. Vill inte ha magsjuka nu.. Blä!!
-
Godmorgon! YES godmorgon! What a night.. Oh such a night.. Fick jag till lite Elvis där nu
Anyway! Puma och jag har inte sovit mkt. Puma har vaknat typ var 15.e min o velat dricka vatten. MASSA vatten... Runt 9 fick jag i henne välling och alvdedon. Hon har oxo börjat rata alvedon nu. Fram med supparna!
Kl 9 somnadejag o Puma om.. Puma sover än.. Stackars!
Jag känner av halsont.. Inge mer än så.. Få se om jag blir suuukare än så..
Läsa ikapp nu..
-
Är inte Bönan typ.. Normal i den filmen? Var så länge sen jag såg den så jag minns inte..Brooke skrev 2009-12-03 23:56:11 följande:jo men inte i Love actually, och där snackar han inte heller så mkt, vet inte ens om han snackar något i den filmen. -
Jag måste verkligen se filmen igenBevabus skrev 2009-12-04 00:25:56 följande:BooBoo - Rat Race
" target="_blank">
Och JA, den går att hyra ffs
-
wait a minute.. wait.. My brain i now working.. Thinking..Thinkig..Brooke skrev 2009-12-04 00:26:52 följande:ja men då ska man ju veta NÄR den går.. Det vet man aldrig, Jag sitter inte varje dag och råglor i tvtidningen för att se när en film går på tv.. Om jag kommer över en film eller dylikt så tittar jag om det är intressant
Sa inte du typ.. I första tråden att du köpte skvallerblaskor enbart för att den innehöll tv-bilaga
-
oooowOgabinne skrev 2009-12-04 11:00:54 följande:Vad fint. www.facebook.com/video/video.php?v=2234237611...
Kom en liten tår.. -
Alltså Bean.. det är ju omöjligt att ogilla karln
Han är grym!
Ok.. Vissa Bean moments från hans små sketchscener back in the days kan jag tycka är lite.. si o så.. Bara min far som gillart. Tror tamefan min far vill vara Bean..
Men Bean i F I L M E R! HAAAAAA
Go Bean get busy.. It's not your birthday but still.. Shake that ass show me what u got... Heeeeeeey