• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-23 13:34:58 följande:
    Vad söker du för jobb då? Söker du "allt" eller håller du dig bara till det du har utbildning för?
    Jag söker inte allt, jag kan t.ex. inte jobba inom vården eller hemtjänsten.
    Jag sökte nyss jobb på SF bio så får se om det går för sig, funderar på om man ska gå dit i morgon om det är så att min mage mår bättre i morgon.. Jag hoppas på det, och jag ska även gå till arbetsförmedlingen..
  • Bevabus

När Kiki säger "allt" så menar hon nog alla jobben som du bara kan, som inte kräver en högre utbildning. Det finns ju massor att välja för oss! Klart att du inte söker jobb som kirurg, men assistenter, kundservice, ICA-lagret osv...det finns vägar till allt..

Brooke skrev 2009-11-23 14:06:34 följande:
    Jag söker inte allt, jag kan t.ex. inte jobba inom vården eller hemtjänsten. Jag sökte nyss jobb på SF bio så får se om det går för sig, funderar på om man ska gå dit i morgon om det är så att min mage mår bättre i morgon.. Jag hoppas på det, och jag ska även gå till arbetsförmedlingen..
  • Bevabus

Har just duschat. Ska snart ner till tvättstugan och hämta den sista omgången...
    Sen så känner jag för att köpa coca cola, så det blir väl att gå till affären. Sen ska jag plugga så jag känner mig redo för morgondagen när jag ska tillm körskolan igen!

Brooke skrev 2009-11-23 14:36:15 följande:
    Vad ska ni göra idag då??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-23 14:44:53 följande:
    Har just duschat. Ska snart ner till tvättstugan och hämta den sista omgången...Sen så känner jag för att köpa coca cola, så det blir väl att gå till affären. Sen ska jag plugga så jag känner mig redo för morgondagen när jag ska tillm körskolan igen!
    okej, har du bokat någon tid för teori och uppkörning?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-23 14:44:53 följande:
    Har just duschat. Ska snart ner till tvättstugan och hämta den sista omgången...Sen så känner jag för att köpa coca cola, så det blir väl att gå till affären. Sen ska jag plugga så jag känner mig redo för morgondagen när jag ska tillm körskolan igen!
    Jag är väldigt sugen på smågodis så jag skulle vilja åka till affären och köpa godis.. men inte än :(
  • Bevabus

nej jag ska göra det nu i veckan, ska försöka få tid för uppkörning på fredagen och för teorin någon dag tidigare. eftersom att jag har lilla uppkörningen på torsdagen.

Brooke skrev 2009-11-23 14:59:06 följande:
    okej, har du bokat någon tid för teori och uppkörning?
  • Bevabus

har du gett upp godisförbudet?
    blev ingen cola för mig, juice smakade godare hehe..

Brooke skrev 2009-11-23 15:00:42 följande:
    Jag är väldigt sugen på smågodis så jag skulle vilja åka till affären och köpa godis.. men inte än :(
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-23 15:34:24 följande:
    nej jag ska göra det nu i veckan, ska försöka få tid för uppkörning på fredagen och för teorin någon dag tidigare. eftersom att jag har lilla uppkörningen på torsdagen.
    Du vet att det är väldigt mycket folk som bokar så du kanske inte får en uppkörning på fredag, det kan ta upp till någon vecka om du har otur..
    Bevabus skrev 2009-11-23 15:34:52 följande:
    har du gett upp godisförbudet?blev ingen cola för mig, juice smakade godare hehe..
    Ja snart har jag faktiskt gjort det men ska försöka vänta tills november slut...
  • Bevabus

Jag har redan hört med min lärare hur det ser ut nu och man kan få tid redan nästa vecka, så förhoppningsvis så ska det inte vara några problem. Sommaren är ju värst.

Brooke skrev 2009-11-23 15:37:53 följande:
    Du vet att det är väldigt mycket folk som bokar så du kanske inte får en uppkörning på fredag, det kan ta upp till någon vecka om du har otur..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael