• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo

Hörde nyss om MJ på radion...
    Blev lite ledset i ögat.. MJ o död i samma mening.. Det går bara inte för sig...

Va sa karln.. Upp till 4 års fängelse skulle han få... eller?

Usch vad trött jag är...
    Och SNORIG och huvudvärk.. Kände redan igår att det var nåt som spökade i kroppen.. Vill inte bli sjuk. Har inte tid med de..
    Ta alvedon o hoppas på de bästa.. En banan på de.. Och längta till helgen..

Uschibuschi! Vill åka tåg idag känner jag... Men ofta det går att lita på SJ...

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Go mörrrrron, ska läsa på aftonbladet och se om det står nåt om Murray

Sing for the moment
  • Bevabus
    Murray får betala borgen och inte resa utomalands dem tog hans pass. Nu får han vänta tills 5 April då en utredning sha ha varit gjord. I April så blir det ett förberedande förhör och om det finns tillräckligt starka bevis emot honom då så blir det en rättegång och han riskerar max 4 års fängelse.
    Sing for the moment
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-02-09 06:59:54 följande:
    Murray får betala borgen och inte resa utomalands dem tog hans pass. Nu får han vänta tills 5 April då en utredning sha ha varit gjord. I April så blir det ett förberedande förhör och om det finns tillräckligt starka bevis emot honom då så blir det en rättegång och han riskerar max 4 års fängelse.
    Tror det var den artikeln jag länkade redan i natt här i tråden
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-02-09 07:39:02 följande:
    Tror det var den artikeln jag länkade redan i natt här i tråden
    oki jag bara läste det på aftonbladet nyss och tänkte klargöra för alla i tråden vad det var som gällde, ni verkade lite förvirrade igår kväll
    Sing for the moment
  • Bevabus

Men vi måste bestämma nytt namn på tråden, det är bara typ 6 dagar kvar på denna!

Sing for the moment
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-02-09 07:42:24 följande:
    oki jag bara läste det på aftonbladet nyss och tänkte klargöra för alla i tråden vad det var som gällde, ni verkade lite förvirrade igår kväll
    Jo vi var väldigt förrvirrade eftersom rättegången bara tog slut och så fick man ju inte veta om det skulle bli nån mera rättegång

Men det fick jag ju veta sen när jag läste den där artikeln, då kunde jag gå och lägga mig och somna utan en massa snurr i huvudet
  • mona83

Nej nu är det dags att göra sig iordning för att gå iväg till bussen om ca 45 min...

ses ikväll

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael