• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-09 17:52:45 följande:
    Ni andra vet jag inte, men BooBoo, du och jag älskar det här iaf
    ">

Jag vill dansa så fort jag hör den!!!
    Du vet vad jag gillar
    Love it!! Denna låt är grym{#lang_emotions_laughing}
    Fasiken va skoj de skulle vara o gå på en klubb som bara spelade sån här musik. Underbart!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-09 17:58:23 följande:
    Är det skit i quorn?  
    aaaah! Vill du höra? haha
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-09 17:59:41 följande:
    Du vet vad jag gillar Love it!! Denna låt är grymFasiken va skoj de skulle vara o gå på en klubb som bara spelade sån här musik. Underbart!
    JAAA!!!! Gud va grymt! Om det fanns såna ställen så skulle jag gå ut varje kväll. Shit Kiki, där sa du ju nåt...vilken grym affärsidé!{#lang_emotions_laughing} Fatta att ha en restaurang i rummet intill dansrummet och klädkoden är 20-40 tals-tema!
    Sing for the moment
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-02-09 17:53:59 följande:
    Oj! Då måste ni ha en sjukt dålig scanner haha alltså inget illa menat, men om inte texten syns från en vanlig tidning...då vete tusan vilken sorts scanner ni har..Våran är rätt gammal med bilderna man scannar blir nästan bättre än orginalet.
    Oroa dig inte jag ska fixa det. Och min scanner är bra den är drygt ett år 1 ½ år gammalt så det syns..
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-09 18:00:06 följande:
    aaaah! Vill du höra? haha
    Sure jag kommer nog ändå aldrig äta quorn igen. Så tråkigt i bitar och quornfärsen är ju bara att glömma
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-09 18:04:24 följande:
    Oroa dig inte jag ska fixa det. Och min scanner är bra den är drygt ett år 1 ½ år gammalt så det syns..
    Oroa mig? Haha det gjorde jag inte jag bara undrade varför du pratade som att din scanner var skitdålig?
    Sing for the moment
  • Bevabus

Funkar er bilddagbok? Jag kommer in :S sidan bara hakar upp sig när jag är halvvägs inloggad..och FL är trögt...

Sing for the moment
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-09 18:04:14 följande:
    JAAA!!!! Gud va grymt! Om det fanns såna ställen så skulle jag gå ut varje kväll. Shit Kiki, där sa du ju nåt...vilken grym affärsidé! Fatta att ha en restaurang i rummet intill dansrummet och klädkoden är 20-40 tals-tema!
    Uh! I like I like
    Alltså.. Om nån krog, i v-ås tex skulle ha kanske en gång i månaden lite swingpartaj så tror jag nog de skulle gå hem{#lang_emotions_laughing}
  • Brooke
    Bevabus skrev 2010-02-09 18:05:31 följande:
    Oroa mig? Haha det gjorde jag inte jag bara undrade varför du pratade som att din scanner var skitdålig?
    Jag har inte sagt att den va skitdålig det var du som sa inte jag.. Men ibland får jag inte till det för texten i tidningen är dålig.. Men det är det problemet då.
    Bevabus skrev 2010-02-09 18:06:22 följande:
    Funkar er bilddagbok? Jag kommer in :S sidan bara hakar upp sig när jag är halvvägs inloggad..och FL är trögt...
    Bdb har inte funkat på länge för mig.. :S Dem håller på och göra om den eller nått.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael