• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-12 22:42:48 följande:
    känner igen det där namnet :O Gonatt hörs i morgon =)
    Felicity?
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-13 20:45:55 följande:
    Förut har det bara stått "våren 2010" men nu har jag hittat mera!! Preliminärt datum är 3 mars kl 22.00 i SVT1. Remember that girls!
    Åh dit är det ju skit länge
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-13 20:55:59 följande:
    Vi får räkna ner varje dag Idag är det 49 dagar kvar tills den 3:e mars haha.....du har rätt...det är riktigt jäkla länge, men vi får underhålla oss på andra sätt tills dess
    hmm 49 dagar.... Då är det as länge tills den 24 mars ju .
    Jodå dagarna lär ju gå. Jamuari är snart slut
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-13 20:55:59 följande:
    Vi får räkna ner varje dag Idag är det 49 dagar kvar tills den 3:e mars haha.....du har rätt...det är riktigt jäkla länge, men vi får underhålla oss på andra sätt tills dess
    Hatar att inte Canal + kanalerna fungerar på min box för nån av deras kanaler visar ju True blood för fullt såg jag under hela julen.
     Jippi tänkte jag när jag såg det i tv guiden. Men tji fick jag när dom inte funkade varken hemma hos mig eller hemma hos mamma. Då skulle vi ändå få ha alla kanaler i 3 mån. Men just Canal kanalerna funkade en vecka eller så
  • mona83

Nej nu blir det Törnfåglarna här i brist på annat.
    Titta på min snygga präst {#lang_emotions_heart}

Just det ja Booboo....
    Jag har kommit på fler än han som spelade Mj i amreican dream som jag ska ha sex med i himlen.
    Freddie Mercury och Richard  Chamberlaine oxå....

Du ser, typ bara bögar på min lista

• mona83

Jaha, undrar när lilla damen i sängen tänker sluta ligga och sjunga eller skrika MAMMA MAMMA.... :-/

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-13 21:11:38 följande:
    Oj vad Mona ska nuppa i himlen! Det ska jag också.
    Ja nu vart det 2 till
    Listan den blir längre och den hinner bli jätte lång innan jag hinner dit
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael