• mona83

All we want for Christmas is Michael

hade ett litet samtal med barnens ena faster, allstå barnens pappas ena syster. Hon frågade om inte han skulle träffa oss. Jag sa jo det skulle han men som vanligt ställde han in fast han fick bestämma dag osv för att han skulle komma.
    Han hade hittat på en del när han hade pratat med henne, men det är ju ingen nyhet att han inte vet vad sanning är riktigt.

Men det som tog skruv hos mig var det hon sa, att hon fortfarande kunde se oss som ett par *suck*
    Jag trodde verkligen att dom hade accepterat att han och jag inte är ihop längre och ALDRIG kommer bli det heller.
    Jag vet sen tidigare att dom gärna vill att vi ska vara ihop men ingen har sagt det på typ 2 år. Så jag trodde verkligen....

Jag kan inte vara ihop med honom, dels för att han är otrogen, ljuger, skiter i sina barn osv. Vad får man ut av att vara med en sån?

• mona83
    Bevabus skrev 2010-01-14 19:51:12 följande:
    Cola är ju bara såå gott, men jag dricker inte det så jättemycket faktiskt.Usch för kaffe, syrran har börjat dricka det men jag förstår inte hur hon kan
    Ja cola är gott Men har upptäckt att jag måste vara sugen på det annars smakar det inte.
    Te är en bra och god koffein källa . Är tenarkoman
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 19:53:10 följande:
    Hahahaha ja det gör det. Näää, skojar bara. VI har flera olika ICA butiker. Det är bara den största, Maxi Ica Stormarknad tror jag det heter, som har självscanning. Och Coop Forum som ligger precis bredvid. det är de enda självscanningsbutikerna vi har.
    Ja, Maxi och Coop har det här oxå. Men dom ligger på andra sidan stan. Dit orkar inte jag ta mig
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 19:55:39 följande:
    Ja men visst ÄR det. Finns ingen annan läsk som kan jämföra sig med äkta Cola. Inte konstigt att Cola är världens populäraste läsk, och att receptet finns bakom lås och bom med endast några som vet om det, med tystnadsplikt. Varför kunde inte jag uppfunnit colareceptet för? Jag vill bli rik. Om någon missat det.
    Börja jobba på cola och ställ dig in så att du blir nån högt uppsatt och får ta del av receptet. Sen kan du ju gå hem och fixa eget och sälja i annat namn och tjäna pengar
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 19:58:43 följande:
    Gud vad jobbigt. Min mamma är lite så där också. Hon kan fortfarande säga att hon tror att jag och lillebrors pappa kommer flytta ihop en dag. Fastän jag har inga sådana känslor över huvud taget för honom. Vi hattade fram och tillbaka under 6 år, sista försöket tillsammans blev lillebror till, efter det gick vi skilda vägar. Snart 4 år sedan. Han är en väldigt bra kompis, som ibland går mig på nerverna, men mer än så blir det aldrig. Någonsin! Och det har jag förklarat, men ibland kommer de där orden ändå från henne. Vet inte om hon försöker skoja eller menar allvar. Hon har sagt att hennes önskan är att vi ska bli tillsammans. Min då?
    Här är det 3 år sen jag gjorde slut. Väntade Leah då.
    Tanken på att en annan kärring väntade hans barn, han hade varit otrogen och gjort en annan på tjocken, var för mkt så månaden innan hon skulle ha då gick det inte längre.
    Jag förklarade för hans släkt att det var en av anledningarna till att jag gjorde slut. att det störde mig att en annan kvinna hade ett av hans barn.
    Men dom förstod inte mig, för hans mamma sa att i många familjer fanns det ju barn som den ena fått med en annan utan att det är nåra problem.
    Jag sa det att ja men dom barnen har ju inte kommit till för att nån varit otrogen så det är en helt annan sak....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 20:04:54 följande:
    Där sa du något! Då kommer bara nästa fråga. Var ligger Coca Colas huvudkontor, och hur får jag jobb där?
    Goggla på det så ska du se att du får reda på vart det ligger
    sen så hyr du in nån som kan hypnotisera så att du får jobb där
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 20:08:35 följande:
    Nej te är gott! Fast inte o dricka kopparvis, men en halv kopp te till några mackor är smask. en skvätt mjölk i rundar av det beska.
    Jag dricker säkert en 9-10 koppar te på en dag. Men vill helst ha socker i. Men jag kan dricka utan i nödfall men då blir dte inte aqlls lika mkt te drickande
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 20:09:58 följande:
    Du gjorde helt rätt som kastade ut den gubben. Vilket svin! Och familjen sen verkar ju inte speciellt brighta direkt.
    Där var dom inte det. Men annars är dom helt okej faktikst
    Underbara personer
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 20:10:56 följande:
    Du är så smart Mona. Konstigt att du inte är stenrik.
    Ja fan, det är jävligt konstigt.
    Varför är jag inte det för?
    Har hjaft 60.000 som mest, men det var för att pappa dog :-/
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-14 20:12:07 följande:
    Med socker i klarar jag inte av, det blir alldeles fel. Men gärna en skvätt mjölk. Helt naturellt blir det väldigt beskt i munnen men det funkar om det är kris.
    Nej fy, mjölk i klarar inte jag av däremot. Hade mjölk i som barn men slutade med det för flera år sen.

Leah hon vill bara ha en skvätt vatten i, te är det enda hon dricker förutom vatten.
    Tobias han dricker med antingen en skvätt mjölk i eller en skvätt vatten i.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael