• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-15 07:54:39 följande:
    Oj, det var inte illa! Jag la mig visserligen också i tid, 22.30, men somnade inte på nån halvtimme-timme. Okej ändå men jag är trött ändå. Piggnar väl till snart. Jag är lika trött om jag sover 11 timmar liksom. I'm a horrible mörgonmänniska.
    Jag brukar alltid ligga vaken till 23.30-00.30 om jag är trött vid 21-22 på kvällen men inte igår.
    Men tröttheten gjorde sig påmind vid 11 idag. Så ja jag lider av sömnbrist....
    Går ju upp 6.40 oavsett när jag somnat på natten.
    Är normalt ingen kvällsmänniska och ingen morron människa heller. Normalt är jag väldigt kvällstrött och morrontrött en dålig kombination
  • mona83

Jäklar vad kl går sakta bara för att man väntar på att ungarna ska lägga sig

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-15 18:05:06 följande:
    Aj då, inte kul. Har du testat rosenrot? Jag ska beställa det när jag får pengar.Jag är INGEN morgonmänniska. jag älskar att vara uppe tidigt, men jag är för trött. Och arg.
    Nepp det har jag inte. Men ganska säker på att det är hypern som gör att jag har svårt att somna och är trött.
    två av symtomerna är just att man har sömnsvårigheter och trötthet. Går ju helt emot varandra dessa symtomer.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-15 19:19:19 följande:
    Jag förstår att det är jobbigt!
    Som tusan, knappt man vågar sätta sig ner. Man vet aldrig när man tvär slocknar :-/
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-15 23:41:51 följande:
    Sorry att jag var borta så länge från msn, jag råkade sova ända till 23:30 haha! Var så arg och trött
    Jaha så det är på msn alla hänger?  
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-16 00:38:39 följande:
    Nu är jag pigg och ni sover. Tråkmånsar, det är ju fredag, det är idag ni ska vara uppe lika sent som jag Jaja, det blri att skratta till The Big Bang Theory istället! Har ni sett den serien? Askul
    Nepp aldrig sett den
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-01-16 08:18:40 följande:
    Jag försökte väcka dig men du lyssnade inte. Jag kollar BBT varje dag. Sheldon makes my life liiite roligare. God morgon tråden! Jag vaknade kl 8 av mig själv. En lördagmorgon. Blir väl så när man somnar 23. Jag är stolt.
    Jag vaknade kl 8 av att ungarna inte tyckte att mamma ska sova längre .
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael