Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-18 19:42:13 följande:
    haha... Men jag har ju hållit på sen Mars/April 2009 så det tog 8 månader för mig att ta det, första gången jag skrev var nångång i mitten av Juli, sen 3 augusti körde jag upp första gången.. Tror att det var meningen att jag skulle kugga alla gånger jag gjorde och att min uppkörningstid skulle gå ut för att jag skulle få ett bra år =)
    Kan ju ligga något i det. Någon ville att du skulle få en bra start på det nya året.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:43:57 följande:
    Jaaaa.. stickers ja.. BOKMÄRKEN .. Ja vad fan har man inte samlat på igentligen..Nu samlar jag på dammråttor haha!
    O jag samlar på egentappade hårstrån. Blir nog skallig om det fortsätter i denna takten.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-18 19:44:52 följande:
    Kludd används här oxå men använde det mer förr när jag satte upp mina affischer hehe..
    Det där jäkla kluddet lämnade alltid så fula flåtfläckar på tapet och poster, ibland hela vägen ut på framsidan minns jag.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:45:36 följande:
    Ska tänka på saken ..
    Do so. You know where to find me.
    Fast jag tror de flesta kan räkna ut själva hur de firar avslutet på serien.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:46:11 följande:
    öhm... L O C O
    Säg inte det. En dag kan jag behöva en peruk och vad skulle passa bättre än en peruk av mitt eget hår?
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-18 19:47:33 följande:
    Har vita garderobsdörrar och dem är fula så tänkte sätta upp dem där =) Har ju Kludd i massor =)
    Jaha, vad bra. Kidsen har en Findus-poster. Den har jag satt upp med knappnålar. 4 stycken från början. Numera 2. Var de andra 2 är vet i fan. Det lär väl märkas när ngn av dom rullar öven en i sängen. Nedrans hulisar!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:48:36 följande:
    vi kladdar om vi .. eller om barnen leker med maten eller om barnen bakar. Blir en jävla massa kladd då
    Då grisar vi. hahaha nej, jag skojar, då kladdar vi också.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-18 19:48:40 följande:
    Nu vet hela familjen och vi har ätit tårta! Oj så glada dem blev haha
    Weeee vad roligt! Tog du kort? Filmade du?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-18 19:49:14 följande:
    Bra att du tänker framåt
    Ja, manår ju tänka på pensionen som de säger.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-18 19:49:59 följande:
    Ja men verkligen, men frågan är vem. Ska man tro på det övernaturliga eller vad?
    Såklart man ska, om man gör det. Tror man inte på det så får man tro på slumpen.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael