Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Gode tid. Om ni visste hur mkt cola jag druckit ikväll. Käftsmäll på mig själv.

• Ogabinne

Nu ska jag spränga trumhinnorna en aning. Aaaaaaah! Love it.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-18 21:05:22 följande:
    En av ungarna sa sådär i dagens avsnitt
    Åh! Den ungen vill jag ha!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-18 21:05:51 följande:
    Och jag tänkte operera bort mina käkar, tror mitt huvud skulle tacka mig
    I hear yah sister! Kanske vi kan få ett 2 för 1 erbjudande.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-18 21:06:10 följande:
    Skulle inte du sluta och dricka och äta godis? Så som jag gjorde ? Eller har jag bara fått för mig det?
    Jopp, det var jag. Min första vecka gick prima. Inget godis, och träning varje dag. Men idag trillade jag dit. Men, det är inte hela världen. Svulla klart idag, nya tag i morgon.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-18 21:11:59 följande:
    Grattis
    Nej men heeeej! Look who's here!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-18 21:14:57 följande:
    Gör så här.. Bestäm dig för ett datum och på det datumet slutar du HELT =) så gjorde jag och jag åt ingenting på hela helgen ändå.. :S
    Ja, det var det jag gjorde. Men att få ett återfall är inte hela världen. Det är bara att resa sig upp igen. Det lär bli många återfall för mig. Men i jämförelse med att jag hävde i mig kilovis med godis varje dag, och minst 2 liter cola om dagen så gör inte ett återfall då och då något, jag är stolt ändå.
  • Ogabinne

Okej, en rättelse. Jag hävde inte i mig kilovis med godis varje dag, utan varje vecka.
    Ja, jag bestämde mig för att börja träna, och bara äta godis en dag i veckan. Det är bra tycker jag. Man måste unna sig.

• Ogabinne

Bev: Jag har fått så otroligt fina recensioner på texten till sången att jag storknar. Jag vet att den är bra men jag kan inte fatta att jag skulle få så god respons. Nästan så jag rodnar.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael