All we want for Christmas is Michael
Håller på och sorterar mina MJ-bilder. Och lägger dessutom till hundratusentals till från hemsidor som jag sparat men inte orkat kopiera bilder ifrån. Suck, det här kommer ta ett år
Håller på och sorterar mina MJ-bilder. Och lägger dessutom till hundratusentals till från hemsidor som jag sparat men inte orkat kopiera bilder ifrån. Suck, det här kommer ta ett år
Nej nu orkar jag fan inte mera....
Jag tog mig inte ens i närheten till hälften :P
BooBoo - Angående krustaderna! Tydligen så måste man ha nån speciell järnform för att göra dom där :S
Men jag har faktiskt sett att dem säljer krustader på typ Konsum och såna ställen. Men dem är rätt små och jag kan inte tänka mig att dem smakar lika gott som egengjorda..
Men när vi träffas i Västerås nån gång så kanske jag kan fixa så att mormor skickar över några som vi kan äta
Hade gärna tänt ett ljus för MJ idag om jag inte hade varit så himlans rädd för att använda tändstickor :O
Jag har bestämt att syrran jättegärna vill kolla på "MJ:s 30 års jublieum" med mig
Hon höll förvånansvärt nog med mig..
va fan dom hade ju klippt ner hela konserten!!!
Jahapp...det var den mj-bagen....verkar vara slut på hemsidan som booboo länkade och jag hittar den ingenstans på nätet
FAAAANNNNN!!
Jag hittar några på tradera och såna sidor, men vill inte ha nåt begagnat..
det var inget, ogabinne räddade min kväll!! :-d
aa thank god ![]()
aa thank god ![]()