Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

är båda "the way you make me feel" med i bagen?

BooBoo skrev 2009-12-25 23:18:04 följande:
    Fan! Såg 30th.. Dom har klippt bort massa i bagen Jävla as. Liza t ex, hon är inte med. Och jävlar vilket framträdande hon gjorde. Vilken kvinna. Och vilken slitz
  • Bevabus

nu hänger jag inte med nånting...vad menar du?

Brooke skrev 2009-12-25 23:20:36 följande:
    Bevan - NU såg jag på den där sidan så står det så här i början då kan man se THis is it bilden på Michael. och så står det "Michael Jackson Ultimate Collection 32 Dvds + 1 cd This is it
  • Bevabus

Ja men den är ju slut troligen, för annars så hade min länk gått direkt till bagen

Brooke skrev 2009-12-25 23:34:04 följande:
    ja på den sidan som BooBoo hade skickat efter MJ bagen på framsidan så gör dem reklam för den där bagen. Men jag kommer inte fram till någon bag :S helt sjukt  men dem ska ha 32 dvd och sen this is it skivan..
  • Bevabus

aa och jag har ju bokat This is it ändå så

Ogabinne skrev 2009-12-25 23:35:48 följande:
    Jag har sett att det är många som säljer bagen inkl This is it DVD'n, men de går inte att köpa nu eftersom DVD'n inte släpps på 2 månader. Så du kan vara lugn, du har gjort ett bra köp eftersom du antagligen får hem din box innan slutet av februari.
  • Bevabus

som jag skrev för nån minut sen..jag har skickat efter den från en annan hemsida...det kan ju du också göra

Brooke skrev 2009-12-25 23:36:42 följande:
    ja de hade min oxå gjort.. Snyft. jag som hade tänkt och skicka efter den efter jul :'(
  • Bevabus

nja, dem kostade typ lika mycket...båda var runt 700-lappen

Brooke skrev 2009-12-25 23:47:36 följande:
    Det känns som att den är billigare på den där hemsidan..
  • Bevabus

hela summan med fraktavgift och det blev över 700 kr.

Brooke skrev 2009-12-25 23:48:23 följande:
    den kostar ju bara 573 :O Den har kostat över 700 kr
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael