Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

jag skrev ju till dig om den haha kl 20

BooBoo skrev 2009-12-25 14:15:35 följande:
    Det går en dokumentär om Sinatra som jag skulle vilja se idag.. Måste kolla när den börjar...
  • Bevabus

jag gillar hur tyst och snabbt det rör sig

BooBoo skrev 2009-12-25 14:17:41 följande:
    Liiiiite Om det är proppat o man inte få en plats så är det inte så kul, hehe!Men bekvämt o fort går det
  • Bevabus

haha lugnt

BooBoo skrev 2009-12-25 14:30:18 följande:
    Jag har inte läst igenom tråden Så jag har missat det, sorry! Ville bara veta rean, haha! Men jag ska gå tillbaks o läsa. I will. I will. I WILL
  • Bevabus

*host*

BooBoo skrev 2009-12-25 14:31:54 följande:
    Nu tänkte jag på nånting heeeelt annat, hahahahaha!Ja jävlar
  • Bevabus

En av mina absoluta favoritsysslor..
    Samla alla michael jackson videos jag har från MTV och The Dangerous Tour på Windows Media Player och titta igenom allt

• Bevabus

kardemumma

jag vet inte vad jag ville säga med detta inlägg, tänkte bara på kardemumma...haha

BooBoo skrev 2009-12-25 14:39:14 följande:
    Det får nog bli ghettot ikväll. Sinatra   Kankse lite MJ oxo.. O käka massa mumma..
  • Bevabus

Hon var som jag förut, hade mest bara hört hans största hits och gillade dem. Nu efter hans död så tog det ett tag, men ju mera det har skrivit om honom i pressen så har hon börjat lyssna på låtar som inte är lika kända och tycker faktiskt om att se på The Dangerous Tour och hans videos så hon är inte ett superstort fan men hon förstår varför han uppskattas som ett geni

BooBoo skrev 2009-12-25 14:40:05 följande:
    Skojsigt Btw.. Tycker syrran din om MJ oxo?
  • Bevabus

ofc we will
    undrar när det var det skulle bli 25 grader..kommer inte ihåg vilken dag, hoppas inte på måndag

BooBoo skrev 2009-12-25 14:41:06 följande:
    Jag vill shoppa Men bara för man fått cash så kommer jag inte hitta NÅNTING. Jag kommer bara hata alla människor, haha!! Vi kankse ses i vimmlet bev
  • Bevabus

alltså 25 MINUS grader haha

Bevabus skrev 2009-12-25 14:47:22 följande:
    ofc we will undrar när det var det skulle bli 25 grader..kommer inte ihåg vilken dag, hoppas inte på måndag
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael