Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Jag ska se klart slutet på "10 things I hate about you"...sen äre läggdags för mig med

• Bevabus

Morn morn! Släkten kommer inte trots allt, får bli efter nyår nån gång :/ synd, jag hade sett fram emot det.
    Men men, mormor kommer vid 14 ändå och äter julmat.
    Syrran och jag har tittat på Sunes jul en timme och ska fortsätta igen när pappa har slutat dundra med dammsugaren...

• Bevabus

mona83 - haha vilken tönt att han tror att han kan få dig tillbaka han inser väl först nu vad han har förlorat! stå på dig!

• Bevabus

Vilken liten vildkotte du har hemma

Ogabinne skrev 2009-12-26 11:05:28 följande:
    Åh, vilken nostalgi! Vi åker inte till morfar idag, tar det i morgon ist. Men stan tar vi nog en runda, ska bara tempa storebror först. Han har orkat ställa till med en jävla massa hyss här på morgonen så speciellt dåligt mår han nog inte. Blir rätt förbannad när han går på mina Björn Axen produkter och sprutar hej vilt omkring sig. Jag är inte direkt gjord av pengar...
  • Bevabus

Klart du kan! Jag lovar att inte ringa soc

Ogabinne skrev 2009-12-26 11:12:07 följande:
    Ja det är märkligt. Så fort lillebror kommer hem drar hyssen igång. Så åker lillebror till sin pappa o storebror blir from som ett lamm igen. Vet inte vad jag ska göra. Kedja fast dom i sina sängar, kan man göra det?
  • Bevabus

God Jul
    Rååsa Smurfen skrev 2009-12-26 12:16:00 följande:

God jul alla i efterskott  har läst lite bak ,ser att ni har det bra  Usch vilka ljus var inte likt alls och motbjudande tänker direkt på pepsi reklamen då det brann i Michaels hår skulle aldrig någonsin vilja har hans ansikte på nåt ljus oavsett hur likt det var.Kollade okså på 30 års jublieumet i går ,irriterade mig på att jag inte kunde spela in det ,men hittade det ju i bagen ,har helt missat att den fanns där
  • Bevabus

Är det bara jag, BooBoo och Brooke som har facebook??
    Strax åker iaf mitt dansuppträdande upp där

• Bevabus

Jag ropar när det är klart

Brooke skrev 2009-12-26 13:26:44 följande:
    ohh spännande :P
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael