• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-24 23:41:23 följande:
    Nej jag har snarare gått upp i vikt eftersom jag har ätit mkt popcorn :S Men jag åt godis och drack cola varje dag så ville göra så jag taggade ner och jag tror jag kan behärska mig (hoppas jag)
    Surt!
    Du kanske äter fel oxo.. Och sent på kvällarna..
    Vet ju när du brukar skriva att nu ska vi äta.. D brukar klockan va runt 19 eller så..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-24 23:43:06 följande:
    Me too. ska se sista avsnittet av Big Brother sen sover jag.. =) Ska upp i morrn mä.. BLÄ!! Jaja gonatt på er =)
    Alla ska vi nog upp imorrn
  • Bevabus

Tittar på BooBoos videos.
    Busborgen.
    "Jag vågar inte ta mig ner! MAMMA!"
    hahahahaha fegis! Men en rolig fegis

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-24 23:47:10 följande:
    Tittar på BooBoos videos. Busborgen. "Jag vågar inte ta mig ner! MAMMA!" hahahahaha fegis! Men en rolig fegis
    Va fan! Det va läskigt.. HÖGT!! Jag kom upp men visste inte hur jag skulle ta mig ner.. Hoppa? No way
  • Bevabus

hahaha det var askul

BooBoo skrev 2009-11-24 23:48:47 följande:
    Va fan! Det va läskigt.. HÖGT!! Jag kom upp men visste inte hur jag skulle ta mig ner.. Hoppa? No way
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-24 23:50:03 följande:
    hahaha det var askul
    Du får följa med o leka nån gång så ska du få se
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-24 23:44:56 följande:
    Surt!Du kanske äter fel oxo.. Och sent på kvällarna.. Vet ju när du brukar skriva att nu ska vi äta.. D brukar klockan va runt 19 eller så..
    Vi äter alltid runt 18-19 beror på vad det är för dag och så.. Men när jag flyttar hemifrån blir det ändrig på dä.. Men sen jag blev större har vi ätit sent på kvällen.. Men jag äter fortfarande på kvällen då jag är hungrig.. Och jag har nog gått upp i vikt genom resan till Mallis och sedan har jag ätit väldigt mycket popcorn och glass. Så det har med det och göra..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael