• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-24 21:48:05 följande:
    ja jag menar det, skit skumt :S men det smittar till vattkoppor.. Men det smittar ju så... Det är ju ingen myt...
    Men jag tror inte bältros är så jätte vanligt att få, man hör ju nästan aldrikg om att nån har det.

Vattkoppor har jag hört ska göra ont att få som vuxen :-/.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-24 21:58:01 följande:
    Nej och det är jätteovanligt att en under 50 får det.. Så jag ska egetnligen inte ha fått det..
    Ibland händer et bra kosntiga saker
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-24 22:27:24 följande:
    nu har nog booboo somnat...
    fan fan, jag kom ju på att This is it är nästan 2 timmar lång, då komer jag i säng 1 och ska upp typ kavrt i 7 :-/. tror du man vågar vänta med filmen tills i morron? Vill ju se den
  • Bevabus

aarå gör så om inte den länken fungerar imorgon så kan jag leta reda på en ny åt dig som funkar

mona83 skrev 2009-11-24 22:57:10 följande:
    fan fan, jag kom ju på att This is it är nästan 2 timmar lång, då komer jag i säng 1 och ska upp typ kavrt i 7 :-/. tror du man vågar vänta med filmen tills i morron? Vill ju se den
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-24 20:41:04 följande:
    Oj! Den låter lite farlig...
    Det var en minst sagt underlig film.. Mkt bra! Mkt mkt bra
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael