• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-25 11:55:34 följande:
    Man brukar ju inte ofta gråta när det är en folkmassa, det brukar inte jag göra iaf..
    Mjo.. Bruden brevis mig var duktig med sitt snörvlande..
    På bion kände jag mest glädje.. Nu.. Nu.. Well.. Nu.. Nu.. Nu..
    Men när jag såg titanic på bio.. Då kom det tårar..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Jag käkar värsta nyttiga lunchen. NOT! Två poroger och ett glas vatten.. Puma fick den fina lunchen med rotfrukter o grejer. Hon åt innan vi hämta Ville  Nu ligger hon ute i regnet o sover..
    O Ville bajsar.. Anteckna!

Vad äter ni då?
    fruktfat med en massa majs och potatis

• Bevabus

Tack för uppdateringen!
    Jag har ätit min vanliga frukost (eller lunch blev det väl med tanke på när jag vaknade...). Fibermackor och laktosfri mjölk. Måste äta det innan jag ska iväg nånstans för att min mage ska vara i balans.
    Nu sitter jag o tittar på bandade avsnitt av Kustbevakarna. Saknar den serien jättemycket...

BooBoo skrev 2009-11-25 12:53:39 följande:
    Jag käkar värsta nyttiga lunchen. NOT! Två poroger och ett glas vatten.. Puma fick den fina lunchen med rotfrukter o grejer. Hon åt innan vi hämta Ville  Nu ligger hon ute i regnet o sover..O Ville bajsar.. Anteckna! Vad äter ni då? fruktfat med en massa majs och potatis
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-25 12:58:37 följande:
    Tack för uppdateringen! Jag har ätit min vanliga frukost (eller lunch blev det väl med tanke på när jag vaknade...). Fibermackor och laktosfri mjölk. Måste äta det innan jag ska iväg nånstans för att min mage ska vara i balans. Nu sitter jag o tittar på bandade avsnitt av Kustbevakarna. Saknar den serien jättemycket...
    Haha! Jag skrev poroger Googlade porog. Det finns en film som heter så
    Och vart ska du idag då?
    Och vad är kustbevakarna för nåt?
  • Bevabus

Körskolan o plugga

Åhh har du inte sett kustbevakarna??
    Det var tre säsonger, fast 1:an och 3:an var bäst för det sändes ifrån stockholm. Den andra säsongen sändes från göteborg.
    Det finns att se på kanal5:s webbtv!
    Jag var dökär i en som hette Nisse haha. Och sen råkade jag träffa på hans ex-flickvän på nätet....och nu är hon och jag vänner

BooBoo skrev 2009-11-25 13:03:03 följande:
    Haha! Jag skrev poroger Googlade porog. Det finns en film som heter så Och vart ska du idag då? Och vad är kustbevakarna för nåt?
  • Bevabus

Kustbevakarna följer alltså den riktiga kustbevakningen i skärgården! Deras jobb. Var riktigt intressant, spännande och kul
    Johan och Nisse var de som gjorde programmet bra. Klockrena skämt..

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-25 13:07:01 följande:
    Kustbevakarna följer alltså den riktiga kustbevakningen i skärgården! Deras jobb. Var riktigt intressant, spännande och kul Johan och Nisse var de som gjorde programmet bra. Klockrena skämt..
    Johan o Nisse. Varför klingar de namnen i mina öron...
    Men nu när du berättar så känner jag igen de.. Har bara sett reklamen på ghettot då det gick.. Men det var inget som lockade mig. Tyvärr!
  • Bevabus

Jag älskar såna realityprogram eller inte såna som typ färjan...men när det handlar om myndigheterna..polisen, brandkåren osv. Det tycker jag är coolt

BooBoo skrev 2009-11-25 13:10:32 följande:
    Johan o Nisse. Varför klingar de namnen i mina öron...Men nu när du berättar så känner jag igen de.. Har bara sett reklamen på ghettot då det gick.. Men det var inget som lockade mig. Tyvärr!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-25 13:13:00 följande:
    Jag älskar såna realityprogram eller inte såna som typ färjan...men när det handlar om myndigheterna..polisen, brandkåren osv. Det tycker jag är coolt
    Reallity gillar jag med.. Men polis, brandkår o sådant brukar tyvärr inte tilltala mig så mkt.. FÖRUTOM Sjukhuset
  • Bevabus

Sjukhusserier kunde jag se på mycket förut. Men nu pallar jag inte. Tycker det är så otäckt med skador :/

BooBoo skrev 2009-11-25 13:15:26 följande:
    Reallity gillar jag med.. Men polis, brandkår o sådant brukar tyvärr inte tilltala mig så mkt.. FÖRUTOM Sjukhuset
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael