• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-25 21:48:29 följande:
    hemma från dansen..ska läsa igenom det ni skrivit och sen skicka länken till mona jag får göra en egen liten grej i slutet på dansuppvisningen inget stort, men ändå, lite kul
    VADÅ?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-25 22:10:52 följande:
    Btw, det finns tydligen en gata i USA som heter "Lafayette street"
    uuuuh
  • mona83

Nu har Tobias ramlat ur sängen för första gången. Katterna hoppade högt .
    Tobias märkte inte det tydligen för han fortsatte sova på golvet. Men han vaknade av att jag lyfte upp honom i sängen igen

• Bevabus

I slutet så går det tillbaka från discomusiken till star wars igen och då så ställer sig alla tätt ihop i en grupp och gör några rörelser och faller sedan till marken. Då står jag kvar i mitten och gör en massa coola moves som att jag är typ mäktigast i världen hahah Like "I've got the power"

BooBoo skrev 2009-11-25 22:36:01 följande:
    VADÅ?
  • Bevabus

Jag röstar för att vi döper om Västerås tll Lafayette!

BooBoo skrev 2009-11-25 22:37:10 följande:
    uuuuh
  • Bevabus

haha! åh det gjrode man mycket när man var liten. Jag drog oftast med mig täcker ner så jag landade mjukt och sov vidare!

mona83 skrev 2009-11-25 22:37:22 följande:
    Nu har Tobias ramlat ur sängen för första gången. Katterna hoppade högt . Tobias märkte inte det tydligen för han fortsatte sova på golvet. Men han vaknade av att jag lyfte upp honom i sängen igen
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-25 22:36:00 följande:
    Håller med dig han var så grym liveMin favoritdel i This is it, är när han åker i den där hissen..."Wiiieeeee....."HAHAHAHAHA! Jag asgarvar varenda gång Sån liten grej egentligen, men det säger så mycket. Det är de små nöjena i livet som gör livet värt nåt
    Haha ja den är rolig
    Även gesterna i Human nature.
    Han visar ju att han hade humor .

När jag kollade nere i norrköping så skrattade alla i biosalongen när dessa visades, men här när jag kollade satt alla helt allvarliga.... Rörde inte en min....
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-25 22:37:26 följande:
    I slutet så går det tillbaka från discomusiken till star wars igen och då så ställer sig alla tätt ihop i en grupp och gör några rörelser och faller sedan till marken. Då står jag kvar i mitten och gör en massa coola moves som att jag är typ mäktigast i världen hahah Like "I've got the power"
    Haha! Fan va grymt!!
    I've got the power.. And you got nothing
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael