• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

Bara skönt, då blir man inte så svettig under armarna!

BooBoo skrev 2009-11-25 19:15:45 följande:
    Jag ser oxo en lövhög på gården Dock ingen Puma, hehe..Hon sov i vagnen.. Skyddad från regnet. SÅKLART!! Vad gör det om hon sover ute i friska luften?
  • mona83

Hon slockande vid tre idag, och det är alldeles för sent för middagslur egentligen. Fick inte liv i henne förän vid 16. Spännande att se om hon somnar ganska tidigt i kväll eller om hon kommer sitta för sig själv i sängen och leka....

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-25 19:15:45 följande:
    Jag ser oxo en lövhög på gården Dock ingen Puma, hehe..Hon sov i vagnen.. Skyddad från regnet. SÅKLART!! Vad gör det om hon sover ute i friska luften?
    Aha, ja men varför säger du inte det på engång :O Fick värsta bilden i huvudet.. haha.. men klart att hon ska ligga i vagen och sova ute i friska luften det är ju bra för barn..
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-25 19:17:10 följande:
    I think Puma sov i sin vagn med regnskydd på, eller nått sånt . Barn sover faktkist väldigt bra ute. När Leah var liten nyföding och framåt, så länge hon sov middag så sov dom alltid i vagnen. Man passade på att ta en promenad under tiden. Tobias sov middag i sin vagn även innan Leah kom. Var vi inte ute den stunden så stod vagnen vid balkongdörren som var öppen. Leah har börjat sova middag ni igen sen Tobias börjat dagis och vi går upp tidigare, dom dagar vi kommer från familjeförskolan ligger hon i sin vagn och sover. Annars får hon sova inne hos min moster eller bror när jag hämtar Tobias, inte alltid man kommer med bussen om man har vagn med sig vid 1 bussen.... Och bussen måste jag med eftersom Tobias ska hämtas och man inte alltid hinner gå efter att man ätit där vid 12. Men jag tänkte gå till dagis och hämta Tobias i morron, då ska ta Leah med mig så får hon sova medans jag går och hämtar honom, så blir det bussen hem. Men bara om jag hinner gå....
    U think?
    Mina barn har sovit ute många gånger. I alla väder. Frisk luft gör dom bara gott
    Oftast så somnar Puma i vagnen på vägen hem från dagis. Då får hon stå kvar ute på gården o slumra. Så jobbigt att böka in henne.. Hon börjar bli tung. 15kg!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-25 19:18:55 följande:
    Puma.. Ligger ute i regnet och sover :O har jag aldrig hört att ett barn gör.. Men hoppas hon ligger under tak iaf..
    Men snälla.. Vad tror du? Tror du verkligen att jag ställer henne i själva regent. Utan nå som helst skydd? Vem gör sånt mot sitt barn..? Säkert nån psykfall.. Men inte jag.
    Och Puma är inte galen som sover ute. Jag är inte galen som låter henne sova ute.
    Finns MASSVIS med barn som ligger ute o sover..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-25 19:20:57 följande:
    U think? Mina barn har sovit ute många gånger. I alla väder. Frisk luft gör dom bara gott Oftast så somnar Puma i vagnen på vägen hem från dagis. Då får hon stå kvar ute på gården o slumra. Så jobbigt att böka in henne.. Hon börjar bli tung. 15kg!
    Jag I think

Oj, 15 kilo. Skojar du med mig?

Tobias väger runt 15 kilo, leah har väl kommit upp i 11 kg om jag har riktigt tur . Henne har alltid bvc varit på mig om att hon väger för lite....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-25 19:21:08 följande:
    Leah går inte på dagis än va?
    Nej inte än, efter sommaren börjar hon.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-25 19:23:35 följande:
    Men snälla.. Vad tror du? Tror du verkligen att jag ställer henne i själva regent. Utan nå som helst skydd? Vem gör sånt mot sitt barn..? Säkert nån psykfall.. Men inte jag. Och Puma är inte galen som sover ute. Jag är inte galen som låter henne sova ute. Finns MASSVIS med barn som ligger ute o sover..
    men hallå, jag trodde hon hade lekt ute och hon hade lagt sig i en lövhög eller nått. Jag visste ju inte att hon låg i vagnen eftersom jag har inte läst ikapp er eftersom jag kom hem för ca 3 timmar sen..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael