• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-25 19:23:51 följande:
    Jag I think Oj, 15 kilo. Skojar du med mig? Tobias väger runt 15 kilo, leah har väl kommit upp i 11 kg om jag har riktigt tur . Henne har alltid bvc varit på mig om att hon väger för lite....
    Jag vägde henne hos en kompis för nån dag sen. 15 kg.. Ville 20kg .. Ville vägde lika som Puma i hennes ålder. Båda två ligger ett snäpp över medel på kurvan.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-25 19:26:28 följande:
    men hallå, jag trodde hon hade lekt ute och hon hade lagt sig i en lövhög eller nått. Jag visste ju inte att hon låg i vagnen eftersom jag har inte läst ikapp er eftersom jag kom hem för ca 3 timmar sen..
    Hahahaha! Oh my god!
    Tror du verkligen att jag skulle låta henne somna i en lövhög?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-25 19:26:53 följande:
    Jag vägde henne hos en kompis för nån dag sen. 15 kg.. Ville 20kg .. Ville vägde lika som Puma i hennes ålder. Båda två ligger ett snäpp över medel på kurvan.
    Säkert mer normal vikt på dina än på mina, Leah låg sist 2 kurvor under medel. Men det har hon gjort hela tiden iofs.

När Leah låg på barnsjukhus i tre dagar för uvi så var det en läkare där som påpekade at Leah gått ner i vikt, man bara ja.... Hon har ju liksom haft 40 graders feber i nästan en vecka. Hur mkt skulle du gå upp i vikt om du hade så hög feber i x antal dagar!?
    Läkaren påstod att om man har smala barn så är det för att föräldrarna är överviktiga och är försiktig med fett i maten. Så var det bara.....
    Jag hatade den läkaren, tyvärr var jag tvungen att stå ut med honom i två dagar sen fick vi åka hem.

Jag har en kompis vars dotter är mindre och väger mindre än Leah och hennes föräldrar är inte ett dugg överviktiga.... Så så mkt stämde det
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-25 19:38:48 följande:
    nej men man vet ju aldrig med barn.. Dem kan ju göra vad som helst som är oväntat :O haha..
    Ja självklart kan barn somna på en massa underliga ställen...
    Men om jag skulle se att Puma somnat i en lövhög i regnet så skulle jag ju självklart ta in henne
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-25 19:32:45 följande:
    Säkert mer normal vikt på dina än på mina, Leah låg sist 2 kurvor under medel. Men det har hon gjort hela tiden iofs. När Leah låg på barnsjukhus i tre dagar för uvi så var det en läkare där som påpekade at Leah gått ner i vikt, man bara ja.... Hon har ju liksom haft 40 graders feber i nästan en vecka. Hur mkt skulle du gå upp i vikt om du hade så hög feber i x antal dagar!? Läkaren påstod att om man har smala barn så är det för att föräldrarna är överviktiga och är försiktig med fett i maten. Så var det bara..... Jag hatade den läkaren, tyvärr var jag tvungen att stå ut med honom i två dagar sen fick vi åka hem. Jag har en kompis vars dotter är mindre och väger mindre än Leah och hennes föräldrar är inte ett dugg överviktiga.... Så så mkt stämde det
    Så länge barnen äter och mår bra
    Jag fattar inte att Ville kan vara så stor som han är. Han är SKITkräsen med mat.
    Och de flesta överviktiga tycker jag har överviktiga barn.. Det jag sett.
    Då borde väl denna underviktiga lilla morsa har små barn   Försöker ge kidsen så bra o näringmat som möjligt
    Hur långa är dina barn? .. Puma vet jag inte riktigt. Men Ville är iaf 110.
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-25 20:00:02 följande:
    Ja det gör nog lala =)
    Vi får hoppas på de
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael