• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-25 20:01:33 följande:
    Så länge barnen äter och mår bra Jag fattar inte att Ville kan vara så stor som han är. Han är SKITkräsen med mat.Och de flesta överviktiga tycker jag har överviktiga barn.. Det jag sett. Då borde väl denna underviktiga lilla morsa har små barn   Försöker ge kidsen så bra o näringmat som möjligt Hur långa är dina barn? .. Puma vet jag inte riktigt. Men Ville är iaf 110.
    Jag jag tycker faktkist det är huvudsaken, Leah äter ju mer än vad jag gör. Tobias äter mkt han med men är väldigvt kinkig....

Nja det var överviktiga som skulle ha små barn. Så då måste det ju betyda att normal/under viktiga har barn som väger lite mera . Låter helt skumt....

Men eftersom jag har små och taniga barn, så ja, då kan det ju iaf inte direkt betyda att maten vi äter är speciellt onyttig mat

MJag har ingen aning hur lång Leah är, inte varit på bvc sen i somras. Men hon har iaf 86/92 på kläder, vissa byxor för långa.

Tobias vet jag inte heller, efter nyår dags för 4a års kontroll. Men han drar 104 i byxor på längden. I midjan är det få byxor som sitter bra i den stlk.
    Jag tackar för att dte är thermobyxor väder ute så man kan använda 98orna som är lagom i midjan men aningens korta. Men har ju oftast byxorna nerstoppade i strumporan nu för tiden så då syns det inte
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-25 20:02:30 följande:
    Har du tänkt börja Vlogga då
    Så nu ska man inte blogga längre?
    Är det vlogga som börjar ta över nu?
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-25 20:21:07 följande:
    Så nu ska man inte blogga längre? Är det vlogga som börjar ta över nu?
    Jag tänker då aldrig börja vlogga?
    Bloggar du?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-25 20:15:04 följande:
    Det ser ju ut som att jag ska börja med det :O OMG.. det kommer bli problem ju :O kommer inte bli ofta men iaf en gång i veckan ska jag väl försöka att vblogga.
    Spännade
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-25 20:25:14 följande:
    Jag tänker då aldrig börja vlogga? Bloggar du?
    Nepp jag håller inte på med sånt
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-25 20:21:07 följande:
    Så nu ska man inte blogga längre? Är det vlogga som börjar ta över nu?
    Man kan göra båda, båda är väldigt effektiva i bloggandet. Man använder båda men jag använder mest vanlig blogg. Men en ville att jag skulle börja vblogga :S alltså lägga in videoklipp på min blogg som jag har.. =) Men det kanske du förstod = ) hehe
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael