Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-18 20:46:23 följande:
    Den har jag inte sett. Vad handlar den om ??
    www.moviezine.se/film/year-one
    Jag gör det enkelt för mig o ger dig en länk
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-18 20:54:08 följande:
    Den verkar bra =) Funderar på att hämta mina chips och min dipp =) chili och lök från Estrella samma sak som dem där solchipsen om ni har sett dem, de har gjort dip på naturliga ingredienser...
    Har du börjat äta snarr nu? Eller chirren kankse inte var inräknad?
    Gott med chirre o dirre iaf. Oh v ad sugen jag blev nu
  • KikiBoo

Men vafan.. Det är ju helg nu. MÄNNISKOR som är FULLA! Passerar redan några här utanför. Dom är så fula. Och dom har inga mössor. Brr!

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-18 20:48:02 följande:
    Vad menade du att jag skulle ta bild på?
    Din lilltå
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-18 21:02:15 följande:
    Det brukar jag inet heller ha.. Men ska köpa en snart.. Jaså är dem fula? Jag trodde dem var SÅÅÅ fulla...
    Fryser du inte om huvudet kvinna? Vad skulle jag göra utan mössor. I love them
    Ja dom är fula.. Och slibbiga. Inte spec fulla.. ÄN! Runt midnatt börjar dom gapa. Nu är dom bara iväg på diverse förfester.. I think!
  • KikiBoo

-22 GAH!!   9 inne. GAAH!
    Daddio o son är o handlar. Baka står på schemat.

Men -22 ... GAH!!

OCH.. Year One! Kassaste film ever. Vi stängde av  o sov.. Bah!

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-18 23:07:04 följande:
    Nu så vill jag tipsa er om två jättebra klipp! Rowan Atkinson - Asroligt klipp där han hittar ett osynligt trumset
    " target="_blank">

God Jul Västerås Minns inte om jag har berättat för er om det här projektet. Men Gycklargruppen Trix som jag gick hos för två år sedan och lärde mig en massa konster hos har hittat på det här för oss i jul. De har letat reda på så många konstverk som bara möjligt i staden och slagit in dem som julklappar! Idag var den sista dagen när allt skulle tas ner och här kan ni se ett inslag på tv4.se när dem tar ner sakerna från stadshuset. De hade en eldshow ikväll som jag tyvärr inte kunde gå och se, dem är SUPERGRYMMA, men jag kan skicka länk på gamla föreställningar istället Här är det från tv4. www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/vastera...
    Yeah Rowan
    Tv4play funkar typ aldrig för mig. Bara hänger sig
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-18 23:49:56 följande:
    Den låten som gjorde att jag absolut inte kunde gilla honom var hans, jag tror, det var Beat it. Jag tyckte han förstörde hela låten :-/. En av dom första framträdande som dom gjorde i final....
    Jaaaaa!! Beat it hörde jag med den snubben. Mina stackars öron.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael