Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Nu sätts värmepumpen upp. Härligt!
    Och jag o ungarna ahr gjort iordning en lussekattsdeg som är på jäsning nu. Båda ungarna tycker om att baka så det blir alltid lite krig om vem som ska få röra i smeten. Självklart så får dom ju turas om

Efter bullarna ska vi göra lite pyssel till granen. Tror vi hämtar hem en gran idag

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Mmmmmm! Fasiken så gott med nygräddade lussebullar
    O värmepumpen går för fullt nu. Aaaaaah

• KikiBoo

Jag har köpt lösgodis för 60 spänn ORIMLIGT!! haha!!  Jag fick sånt sug efter skitgodis. Det fanns inge stop när jag hälde i skopa efter skopa. Nu mår jag så jävla illa...
    Jössenam

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-19 15:23:33 följande:
    Och jag heter Arne Weise
    Oh really
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-19 15:37:45 följande:
    aaa.. Nu sitter man här med en kopp varm oboy =) Det är verkligen SVINkallt i vårt hus, både golv och luften är kall :( Det brukar vara rätt så varmt på vintrarna =(
    Säg inte att ni har 20 grader för då får du en smäll
    Vi har äntligen fått 16 grader inne o jag tycker det är varmt o skönt inne
    Jag drack btw ett glas varm oboy igår. Orkade inte göra med kakao. Var så smidigt att värma på mjölken i mikron o röra ner oboy. Men fy fasiken vad sött de var. Kall choklad är skit gott. Men varm var inte lika god.. Hu!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-19 18:12:24 följande:
    Ohh, i want candy to.. Men jag vill vänta till julafton helst.. Eller iaf den 23 :P haha.. Ska åka till stan och gå in på typ willys och köpa mig en stor jävla påse.. :P haha när jag läser Orimligt så fick jag upp Kistih(stavning) som var jury för idol för et tag sedan då hon skällde ut en som sökte.. haha
    Hahahahaha!!! Vetu! Det är därifrån jag fått de ifrån Kisthi Jag älskar att säga ORIMLIGT efter att jag såg det på Idol, hahaha!!!
    ORIMLIIIIGT!!!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-19 18:28:38 följande:
    Skulle inte förvåna mig om vi har en halvmeter snö här imorgon, ligger redan stora högar på marken men nu snöar det ännu mera
    Samma här. Snöar för fullt.  O på torget.. och parkeringar är det stora snöhögar. Som ungarna såklart älskar. Ville sa nyss att han vill gå ut o hoppa i snöhögarna. Men mor i huset vill icke ..
    Jag tror minsann det blir en vit jul
  • KikiBoo

Gjort TVÅ smällkarameller En röd o grön o en vit o gul. Ville valde färgerna. Dom blidde så fina. Puma ska få välja kulörer hon med. Oh vad jag har spart på toarullar må ni tro

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-19 19:00:06 följande:
    Hela det här året har varit så himla härligt om man tittar på vädret! I fyra år nu så har man ju märkt klimatförändringarna..somrarna har varit kalla och vintrarna har varit varma och gröna. Men i år så har allt varit PRECIS om det ska Jag var rädd att vi aldrig skulle ha det så igen här i Sverige...
    Samma här. Jag var helt hundra på att det var slut med vita jular. Blev mest ledsen för barnens skull. Vill ju så gärna att dom ska få uppleva samma vita fina jular som jag gjorde som barn. Och nu ÄNTLIGEN ! Prisa gudarna!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-19 19:14:17 följande:
    Bara för att ni är töntar och inte jag....
    Men.. Du har ju en MEGAtönt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael