Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

BEVERLY
    Jag har vart på sturegatan o ätit SÅS. Gudomligt! Eller som Viktor sa; MAGISKT

Vart i v-ås all day long känns de som. Kollat upp vart skolan ligger. Uach vad ful den var, haha! Nu är jag nervös
    Strosat runt lite på stan. Fyndat lite.. Latte på Waynes.
    Fixat ring. Blidde bara en diamant. Skulle bli FÖR mkt med tre.
    Granen är inne. Den är STOR. Fått kapa den lite här o där. Och vi hittar INTE på granpysslet. Det är BORTA. Så jävla irriterande.

Nähä! Fortsätta o röja här hemma nu då.. Läsa ikapp senare.
    Tjing tjong everyone
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-20 18:29:49 följande:
    jag är SÅ uttråkad.
    Men du... Hallå... Kom igen nu.. LE!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-20 18:40:25 följande:
    och bara för det så log jag men bara för två sekunder
    HA!! I'm so goooood
    Okej.. Titta nu på ditt lillfinger.. Det första du tänker är..?
  • KikiBoo

Frank Sinatra är så jävla skön o bra. Jag o karln tog en liten svängom

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-20 18:51:07 följande:
    "Oj va kort mitt lillfinger är" och "jag kan inte fatta att Kiki faktiskt fick mig att göra det här".
    Haha!! JAg kan få dig att göra allt. Moooooohahahahahah
    Ärå... Men du är inte lika uttråkad nu va? .. Eller jo.. Det kanske du är.
    Jag tycker du ska ladda ner lite Sinatra. Lyssna o titta ut. Aaaaaaaaaah
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-20 19:01:25 följande:
    Har redan lyssnat på Sinatra o tittat ut idag men nu är jag inte lika uttråkad längre iaf haha
    Well.. Allright then
    Var det julmusik du lyssna på då? Jag lyssnar på en riktigt gammal skiva. Det lixom brusar så där gammaldags. Som om jag skulle lyssna på radion. Plus att världen är svartvit. U know?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-20 19:09:08 följande:
    Jag lyssnade på datorn, men det sprakar ändå sådär härligt gammalt, eftersom att inspelningarna är så gamla hihi
    Yeah! Den svartvita tiden rocks
    Jag såg en Hitckcock film igår. Har en box med massa filmer med han. Den jag såg igår var riktigt gammal. Sprakade gammalt   Männen var så snygga i sina kostymer o hattar. Varför kan inte världen se ut så nu föööööör{#lang_emotions_cry}
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-20 19:18:49 följande:
    Ja det var så stiligt! Jag älskar att titta på gamla bilder! Som min gammelmormor och gammelmorfar...dem var såå vackra när dem var unga och med svartvitt och de där unika kläderna och frisyrerna så såg dem ännu bättre ut Du kan se bilderna på min bdb Carrofliin.bilddagboken.se/p/show.html?id=352...
    Same here! När jag hade praktik på ett ålderdomshem så tittade jag alltid på korten som hängde på väggar o stod utspridda på byråerna. Så himla mkt fint. Hade en tant som jag brukade gå till om jag hade tråkigt. Det var så trevligt
    Båda mina far o morföräldrar är döda. Farmor har jag aldrig träffat. Vet inte ens hur hon ser ut.
    Mina päron har knappt nå foton alls. Skittråkigt.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-20 19:27:59 följande:
    Ja va mysigt det är Jag har sett bilder på min farfar men träffade honom aldrig..han dog två år innan jag föddes. Och min gammelmormor dog typ precis innan jag föddes :/ Man undrar hur dem lät när dem pratade, hur dem luktade och hur dem hade varit emot en... Jag tror farfar var lika underbar som min farmor är
    Tror farmor dog närhon var runt 45.. Långt innan jag var påtänkt.
    Farfar dog 00 tror ja.. Morfar o mormor dog två månader efte rvarandra typ. 2007. Morfar hann ha sitt 95årspartajj. Pigg o alert. Så bara dör han. Lite sorligt.
    Min morfar var en bra karl. Det vet jag. Omtyckt av alla. Sveriges första dagisfarfar   Vart med på tv i kina om jag inte minns fel. Ganska coolt.
    Men.. Vwt inget om dom andra. Eller jo. Min mormor var otrogen. Med morfar, haha!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael