• Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-07 14:24:05 följande:
    Lyssnar inte på bsb nu för tiden.. Har ingen koll på dom.. Eller nån som helst musikgrupp, haha! Lyssnar på radion, p3 helst.. Där brukar jag hitta nya favoriter Jag hörde Rihannas Pls don't stop de music.. O hon har minsann snott MJs mamasamamasamamacosa   Fast de visste väl alla, haha!!
    Vilken låt sjunger han så??
    Lyssnar helst på Mix megapol eller rix fm, men rix fm finns inte här längre =(
  • Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-07 15:10:06 följande:
    Ja gissa det du Låten finns med på Thriller albumet.. So you believe in youHelp me sin itma ma sa ma ma coo sa ma ma se ma ma sa ma ma coo sa  Rix har jag inte heller. Lyssnade jag på varje morgon. Gert fjärt Lyssnar på Mix ibland på morgonen...
    Jag lyssnar aldrig på radio längre. Det gjorde jag bara när jag jobbade på korvbrödsbagarn...
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-01-07 15:21:49 följande:
    Hon vet ju att hon kan spela på iaf Billies känslor med tanke på att Billie tog på sig skulden först. Sen att Bo inte riktigt kunde berätta sanningen heller.Klart att Chelsea spelar på det. Vilken unge som helst hade gjort det.Vet iaf 2 av mina syskon som spelat/spelar samma game. Den ena har jag ingen kontakt med idag och den andre kommer jag inte ha nån kontakt med sen när hon flyttar hemmifrån iaf. Att Billie gjort som hon gjort är ju för att det är "synd" om Chelsea som redan förlorat sina föräldrar en gång, Bensons som dog i den där trafikolyckan. Så Hon skulle inte behöva göra det igen. Och ja, föräldrar tycker jävligt synd om sina barn när den förlorat sina föräldrar. Vet själv av egen erfarenhet. Och eftersom det daltas med såna barn ja då blir dom oxå odrägliga....
    Joo, men är lite trött på hennes manipulering :S
    mona83 skrev 2010-01-07 15:24:13 följande:
    När jag sommarjobbade på Saab så hade jag såna där öronskydd med radio i hela dagarna.Jäklar vad trött man var på låtar som den oh vad tusan heter den nu igen... Vart har du köpt din nya tröja eller vad tusan den hette....Sen när dom ibland spelade nån bra, ja då sjöng man för kung och fosterland . tror ingen hörde mig, hoppas inte det iaf
    Hade oxå såna och jävlar vad man vart irriterad när en låt kom 10 gånger på en och samma dag :S
  • Brooke
    BooBoo skrev 2010-01-07 15:52:50 följande:
    .. Du glömde svara vilken MJ låt? Jag brukar lyssna på Christer 14.02 på p3
    nej jag glömde inte, för jag vet inte vilken det är för jag kan inte låtarna i huvudet..
    mona83 skrev 2010-01-07 15:53:55 följande:
    Ja du min ena syrra är lika dan som Chelsea om inte ännu värre. Men det är för att hon fått hålla på för att det är synd om henne som förlorade sin mamma när hon var 3 år. Så har det låtit under hela uppväxten. och fortfarande. Hon snackar skit om oss till farmor och farfar och när hon kommer till oss nacakr hon om dom....Så att Chelsea håller på som hon gör för att det daltas med henne. Skulle dom istället behandla henne som folk skulle hon inte varit sån. Hon vet ju att hon kan bete sig hur som helst för det är ingen som sätter press på henne att bete sig bättre
    Nee billie borde fan sätta en gräns likaså Bo
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael