mona83 skrev 2010-01-07 15:21:49 följande:
Hon vet ju att hon kan spela på
iaf Billies känslor med tanke på att Billie tog på sig skulden först. Sen att Bo inte riktigt kunde berätta sanningen heller.Klart att Chelsea spelar på det. Vilken unge som helst hade gjort det.Vet
iaf 2 av mina syskon som spelat/spelar samma game. Den ena har jag ingen kontakt med idag och den andre kommer jag inte ha nån kontakt med sen när hon flyttar hemmifrån
iaf. Att Billie gjort som hon gjort är ju för att det är "synd" om Chelsea som redan förlorat sina föräldrar en gång, Bensons som dog i den där trafikolyckan. Så Hon skulle inte behöva göra det igen. Och ja, föräldrar tycker jävligt synd om sina barn när den förlorat sina föräldrar. Vet själv av egen erfarenhet. Och eftersom det daltas med såna barn ja då blir dom oxå odrägliga....
Joo, men är lite trött på hennes manipulering :S
mona83 skrev 2010-01-07 15:24:13 följande:
När jag sommarjobbade på Saab så hade jag såna där öronskydd med radio i hela dagarna.Jäklar vad trött man var på låtar som den oh vad tusan heter den nu igen... Vart har du köpt din nya tröja eller vad tusan den hette....Sen när dom ibland spelade nån bra, ja då sjöng man för kung och fosterland . tror ingen hörde mig, hoppas inte det
iafHade oxå såna och jävlar vad man vart irriterad när en låt kom 10 gånger på en och samma dag :S