Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-02 13:33:13 följande:
    Vi ska ge oss ut snart.. Det snöar som bara den.Vikke är hemma på lunch. Imorrn är sista jobbdan. Sen är han ledig hela januari. O vet ni.. Jag är oxo söt. Sådesåååå
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-02 13:35:32 följande:
    Ja man får se.. om det nu är brunos penis, göra helikoptern. En snopp som tar upp hela tvrutan.. Pretty.. öhm...  vackert Coolt oxo att svensken som är med, glömt hans namn, får till det med Bruno. Men det får man dock inte se. Dom visar bara från att dom vaknar upp i sängen tillsammans med en massa sexutstyrslar på sig, hahahahaha!
    oh my {#lang_emotions_surprised}
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-02 13:40:31 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/art...Svininfluensan har börjat trappa av =) Vi kan känna oss säkra igen =) Ska läsa ikapp er sen ska jag börja plugga till teorin =)
    jag har då aldrig känt mig osäker
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-02 13:48:08 följande:
    Denna underbara unge! Han säger till mormor vad hon ska skriva till mig på msn.Han:Hej mamma Jag vill faktiskt att du kommer och hämta mig, och sen hörs vi sen. Jag ska prata med dig sen. Och de har snöat idag. Jag har köpt godis och lite.....och sen har Moja kommit hit. Sen var det inget mer. HejdåJag:Hej söte! Ska du komma hem idag?Han:nej jag vill inte det för jag ska sova en gång till hos mormor. Och sen har ...sen faktistkt har vi gjort ngt kul o gått ut med moja o mormor och sen var det inge mer, Hej då Älska dig Love youJag:Vad roligt ni har haft det. Ringer du mig sen? Älskar dig också!Han:jag älskar dig oxå och jag älskar dig mest i hela världen o love you älskar jag dig så mycket i hela staden och hela amelikaMammahjärtat smälter!
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_smile}
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-02 13:51:09 följande:
    Det behöver man inte... Gå in på dina inställningar så kan du skriva i det där =)
    jo ogabinne har redan sagt det
  • Bevabus
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-02 14:13:40 följande:
    Men Ohhhh... Tack
  • Bevabus

Farmor är tydligen inte så kry, så nu vet släkten inte om dem kan komma hit imorgon. Men vi ska avvakta och se. Tror ni jag blir förvånad om det blir inställt?

• Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-02 14:36:45 följande:
    Det är ett nytt år nu, nu måste ju din otur vända.
    man tycker ju det, men rdan igår så blev ju en sak inställd haha det enda i mitt liv som verkar 100% säkert nu är bion ikväll!
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-02 14:35:22 följande:
    Inte jag heller. Då hade jag redan vaccinerat mig. Jag känner inte en enda som fårr svinis, man tycker att NÅN bekants bekant borde man hör om, men nej. Så jävla farlig var den. "Halva sveriges befolkning kan dö" Yeah yeah! Det var en influensa, inte PESTEN!
    Exakt!
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-02 14:38:41 följande:
    Vi tror att min brors pappa har haft svinis.. Men han förnekar.. haha nej det blir du nog inte.. När ska du gå på bion?

kl 18 börjar den men ska träffa gänget lite innan
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael