Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-01 18:38:27 följande:
    Halloj girls! Nån som känner sig manad att pallra sig hit och hjälpa mig bära soffa, bord, julsaker, och sjuttioelva soppåsar till förråd och sophus?? Kom igeeeeen, det blir kuuuuuuuul!!!!!
    *prutt*

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 19:20:36 följande:
    *sniff sniff*  .. Hujedanamej vad det luktar. Vad har du ätit kvinna?
    Pumpapaj och ärtsoppa
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 19:24:32 följande:
    Ja det förklarar ju lukten Pumpapaj har jag aldrig ätit.. Gott?
    me neither hahah sry, hittade bara på det
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 19:55:31 följande:
    du är skyldig mig en kexchoklad..
    Jag kan doppa den i en sån där Västerås-sås som du gillar och skicka den på posten
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 20:01:58 följande:
    Oh jaaaaaa O du.. Lova mig.. Att detta år ska du fan dricka sturegatans sås Eller iaf doppa dina donkenstrips i såsen. AIGHT?
    Det kan bli mitt nyårslöfte
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 21:07:18 följande:
    Nu ska vi se Bruno Nån som sett den?
    nej men åhh vad jag vill se den! du får berätta sen hur den var, verkar jätterolig
  • Bevabus

Suck va jag blir trött på folk som tycker hundar ska avlivas så fort minsta lilla grej händer. Hänger i en tråd nu där en person kallar alla hundar för "lömska" och säger att alla hundar hon träffar på visar "ett intresse" för hennes barn som att dem vill attackera. Jag försöker verkligen att hålla konversationen på en mogen nivå, men gud så svårt det är när man sitter bakom dataskärmen och skrattar rakt ut hahaha

Kiki, är Iggy lömsk????

• Bevabus

Bara jag som är vaken tydligen måste undersöka vad den här "sidfoten" är för något..

hej
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael