Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-31 22:54:38 följande:
    Jo, men Många av de amerikanska skådisarna kan låta som britterna, och britterna kan låta som Amerikanerna. Vet du vart dem är och spelar in? Är det i Wasington?
    Aa mest där i Vancouver
  • Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 22:58:02 följande:
    Ja jag hörde det senare i låten hehe.. Han har bra röst =)
    aa väldigt unik :) jag ryser så fort jag hör "let me sign"
  • Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 22:58:47 följande:
    Men usch så tråkigt =( Varför vill hon inte följa med? Vilka har han mer gjort då??
    hon har inte lust...

De som är i filmen heter "Let me sign" och "Never think".
    Den sistnämnda spelas i bakgrunden när dem är inne på restaurangen i Port Angeles och han just har räddat henne från de där fyra killarna.
    Annars så har han gjort:
    "I'll be your lover too"
    "To roam"
    "I was broken"
    "Stray Dog"

Vissa är covers och vissa har han gjort själv, eller så är det en kompis till honom som gjort dem
  • Bevabus
    mona83 skrev 2009-12-31 23:04:01 följande:
    Jag har en skiva med Steps nånstanns i nån kartong
  • Bevabus
    Brooke skrev 2009-12-31 23:08:48 följande:
    Nu lyssnar jag på Let me sign.. Men vart spelas den i filmen Let me sign? :S Jaa det vet jag att den gör, för jag såg på Becoming edward innan jag började titta på självaste filmen förut. Och då nämnde dem de =)haha han låter full i låten
    "Let me sign" spelas ju när Bella håller på och dör.

Full? Hehe nja...snarare som Van Morrison eller nån sån..
  • Bevabus
    mona83 skrev 2009-12-31 23:13:22 följande:
    Åh jag som trodde att jag var den enda som var hemma och hade tråkigt...
    nej blä vilken tråkig nyårsafton det här blev :/ nu skjuter dem rätt mycket fyrverkerier också...vill så gärna gå ner till parken och kolla men vågar ju inte gå själv, finns alldeles för många galna fyllon där nu..
  • Bevabus

Syrran såg hur besviken jag blev över att inte få se några ordentliga fyrverkerier, hela min nyårsafton har ju ändå varit sämst..
    Så då sa hon "klä på dig så går vi ut och kollar"...

• Bevabus

Vi gick ner till torget där det var MASSVIS med folk
    De flesta var ju stupfulla ungdomar såklart. Men det fanns väldigt många poliser där också så man kände sig rätt trygg.
    Men fy så farligt dem flesta sköt :O
    Flera gånger så var det någon som mitt i folkmassan fyrade av fyrverkerier, vissa träffade människor och andra träffade byggnader....jisses säger jag bara. Hoppas ingen skadade sig allvarligt! Skulle dock förvåna mig om någon kom ur de där situationerna helskinnade...
    Jag och syrran stod på ett någorlunda säkert avstånd. Jag filmade så ni som har facebook får se klipp snart
    Det var rätt spännade och kul trots allt, men när tolvslaget satte igång så sköts det så mycket raketer på galna ställen att vi flydde fältet (bokstavligen talat så sprang vi hand i hand bort, medans en massa människor gick emot torget ).
    Glad att syrran hängde med trots allt

• Bevabus

Det mest intressanta som hände var väl när vi kom tillbaka och grannarna som har fest ropade på oss! Det var en medelålders karl som stod och grillade (han verkade rätt full också) medans han ropade "flickor! flickor! kom hit! korv! korv!"...hahaha! Först trodde jag att han menade nåt heeeeeelt annat när jag förstod att det var grillsfest så skrattade vi bara och sa "hehe eeh nej tack, eeh gott nytt år "...
    Kul iaf att grannarna firar så mycket här inne i stan! Så var det inte alls när vi bodde utanför stan. Alla samlades nere på fotbollsplanen och såg på fyrverkerierna, men det var aldrig någon som bjöd in till fest eller sådär!

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 00:45:42 följande:
    Gott nytt år då suckers Godnatt
    gott nytt år, god natt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael