Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-01 13:58:19 följande:
    Nää snygg är han men inte hans snyggaste.. Tkr han är jävligt snygg då han gjorde 21 Jump Street..
    han var väl fin då...men jag tyckte inte han var så supersnygg då faktiskt han ser för ung ut...min favorittid är sena 90-talet och tidiga 2000-talet
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 13:59:48 följande:
    Den har nog jag missat. Länka länka
    Han gjorde en sketch på "Saturday night live" jättemånga gånger! Så fort Justin Timberlake var med och gästspelade så gjorde dem "Barry och Robin" som var askul {#lang_emotions_laughing}
    Jag hittade bara en video på nätet :S inte en av dem roligaste sketcherna, men du kommer förstå poängen {#lang_emotions_tongue_out}

http://www.fanpop.com/spots/justin-timberlake/videos/6129622/title/justin-jimmy-fallon-barry-gibb-talk-show
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-01 14:06:01 följande:
    Filka filmer tänker du på då?? förutom POTC.. Jag gillar när han har lite längre hår :P
    oj jösses, vill du att jag ska räkna upp varenda film han har gjort under sena 90-talet och tidiga 00-talet??? :P haha du vet väl hur han såg ut under den perioden eller?
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-01 14:17:53 följande:
    Joo men jag tänkte mer på om du tyckte han var snyggare i en viss film..Det är ju bara nämna en..
    Nej det finns en väldans massa stilar hos honom som jag älskar, och han har ju oftast olika stilar emellan filmerna som han gör. Så det går inte att välja..no way...han är för het
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-01 14:32:06 följande:
    Public Enemies känns lite som att det har hänt i verkligheten att den är baserat på något som hänt.. Men det kanske är storyn som gör så man tänker så...Vad tycker ni om Christian Bale då?
    Filmen är ju baserad på en riktig historia...
    Mannen som Johnny spelar är helt äkta.
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-01 14:43:07 följande:
    Joo jag har för mig att jag sökte på hans man (som Johnny Spelar) och har för mig att han levde i början av 1900 han dog ju 1934...
    japp, john dillinger
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 15:34:26 följande:
    Asså.. Det visste ju jag.. Helt seriöst alltså.. Alltså.. Seriöst! Haha!
    seriöst?
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-01 15:39:14 följande:
    Aaaaaah! U see.. Verklighetsbaserade filmer gilllar jag. Spec om dom utspelar sig för hundra år sen Har ju nu inte sett filmen. Men läst om den.. Jag kan läsa Och sett en bild på Depp i hatt, haha! Wow liksom.
    me too jag gillar "finding neverland" pga det också, eftersom att det också är en verklig historia även fast dem har skruvat in vissa detaljer som inte fick plats i filmen
  • Bevabus

VET NI VA??? min plan för idag har blivit INSTÄLLD!! Har ni hört på maken? Det har väl aldrig hänt förr?
    Fick just ett sms där det stod att vi inte kommer mötas vid SF idag klockan 16, utan jag fick radnumrena som de flesta har bokat in sig på. Så nu har jag köpt biljetterna via nätet istället
    Men imorgon, då SKA jag gå på bio! Nu får fan inget hända som ställer in det!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael