-
Hoppas jag medBevabus skrev 2010-02-03 11:37:14 följande:Härliga nyheter! Hoppas bara dem är sanna! -
Nehe fortsätta stä'da medans man har ångan uppe och är inne i städfasen....
-
Nu får det sluta snöa och blåsa...
Jag behöver gå till affären så mina ungar får sin välling ikväll innan dom lägger sig :-/
Vill inte behöva ta ut dom när det yr så jäkligt.... -
Hmm, okej att prov är viktiga men får man ingen ny chans att skriva dom om man råkar vara sjuk den dagen?BooBoo skrev 2010-02-03 15:47:16 följande:För att skriva prov är skitviktigt!Not!Det kan fan vänta... Änsålänge är vi alla friska i skolan..
Skönt att ni är det iaf, magsjuka är ju ingen man direkt vill ha... -
Fan så jävla trött jag blir på ungjävlen som inte kan bajsa färdigt nån jävla gång utan att springa och bajsa under en hel jävla dag
.
Nu har jag sagt till honom att han blir utan mat om han inte bajsar klart... Vet att det inte är rätt väg att gå men jag blir så så arg på att han håller på. Både han och jag vet att han kan bajsa på toan om han bara vill det.
Ibland känner jag bara för att slänga på honom en blöja igen och skita i allt vad toalett heter.... -
Aftonbladet måste ha en väldig ide torka om vad dom ska fylla ut tidningen med eftersom dom skrivit om Mjs två döda giraffer som ligger och luktar i staten i Arizona
. -
Det är schysstBooBoo skrev 2010-02-03 17:00:46 följande:Absolut! Är man sjuk så är man. Det kan man inte rå för. Var fler som inte var i plugg i måndags. Men dom hade iaf hjärnceller.. Vår lärare är skitshysst. Så absolut att vi får göra provet när vi kan.. O grejar vi de inte skriftligt så tar han en åt sidan o gör det muntligt. Allt för att bli G
-
Henrik Åberg heter han va?BooBoo skrev 2010-02-03 19:03:08 följande:hähä gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/000...Ovanligt tyst här inne...
Var ganska lik Elvis faktikst.... -
En sån kurs skulle passa mig jätta bra... Men hemkunskap var inte min starka sida, vart knappt godkändBooBoo skrev 2010-02-03 17:06:26 följande:Han har sagt att ingen går ifrån kursen IG
-
Här är artikeln... Fattar inte ens varför man skriver om en sån sak.BooBoo skrev 2010-02-03 17:01:30 följande:öhm... haha!!
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6540303.ab