• mona83

All we want for Christmas is Michael

Så jag säger go natt...

• mona83

Kanin skrutt har piggnat till lite redan. Bajsat har han oxå gjort lite grann men inte mkt. Men han har iaf bajsat och det är huvudsaken vet jag att han inte är förstoppad eller så.
    Så han har fått frukost för en liten stund sen, nu ska jag bara mata honom 4-5 ggr till under dagen. Han har fattat grejen med sprutan iaf och man behöver inte hålla i honom och pressa in den i munnen iaf utan han tar den och sitter och tuggar när man sprutar in maten i munnen utan att ens hålla i honom...

Nej nu är det dags att göra sig i ordning...

• mona83

När jag och Leah kom hem och hade lämnat Tobias på dagis att han och åt hö

• mona83

Expressen hade skrivit ut delar av Prince och Paris tal, det lilla man fick läsa var ju jätte fint sagt av dom

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-01 11:21:24 följande:
    Här kan du se hela Prince och Paris tal. Prince var otroligt duktig, trots att han var nervös och kom av sig och glömde bort flera gånger hoppade han ändå tillbaka och fortsatte och fick ut allt han ville. Otroligt starkt jobbat för en liten 12 åring som aldrig stått framför kameror och miljoner livetittare. Paris, lilla Paris. Hon var för nervös, hon glömde bort sig och slutade innan hon ens börjat. Hon hade övat hela veckan och var jätteglad för talet hon skulle hålla men det gick inte. Jag tycker ändå hon var superduktig och sa iaf något. Och så otroligt fina dom var. Så VUXNA de blivit på bara 7 månader. Paris såg ut som en liten kvinna och Prince låter som en liten man. Jag är iaf jättestolt över dom, de gjorde ett kanonjobb. www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=e86...
    Tack, ska jag kolla ikväll när ungarna sover
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-01 19:17:37 följande:
    Susie got your number, and Susie ain't your friend.
    Ogabinne skrev 2010-02-01 19:31:03 följande:
    Nej de var fel. Nu då.
    Jag vet jag vet...
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-02-01 16:25:29 följande:
    Det preliminära datumet för True Blood Säsong 2 skulle ju vara den 3:e februari....alltså på Onsdag, men det står inget om True Blood i Svt:s tablå Jag mejlade dem och frågade om det nu iaf. Det står fortfarande att serien ska börja visas i vår igen...
    Kanske för att det bara är februari

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-01 19:49:07 följande:
    Ne ne ne ne ne. Schhhhhhhh!!!
    Meeen då....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael