• mona83

All we want for Christmas is Michael

go natt

• mona83
    Bevabus skrev 2010-02-02 19:08:46 följande:
    Gör som ogabinne, hota med att ta tempen
    Det funkar inte på en unge som bara måste se på hela bompa innan man  kan lägga sig...

Jag kan ju säga som så att inte ens Disney chanel duger åt min kräsna unge
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-02-02 20:38:58 följande:
    Godnatt!
    Go natt

Blir nog en tidig kväll för mig ikväll, känns som det iaf...
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-02-02 20:50:54 följande:
    måste få i mig lite pilelr först. Ont i huve..Sen nojjig över att få magsjukan. Svalt vitpepparkorn. Det var en brud som kom till plugg i måndags MAGSJUK!! Hon ville skriva provet.. Snälla rara! Egobitch!
    Varför går man till plugget med magsjuka? Har hon inte alla hästar hemma eller?
  • mona83

Somnade jätte tidigt igår, strax efter 22. Men ja lagom till 11 kommer jag vara färdig att lägga mig igen .

Idag blir det inget dagis här, blåser och snön bara yr

Blir skit skoj med en uttråkad 4 åring hemma   

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-03 08:27:40 följande:
    God morgon allihopa!Jag har också läst det på flera ställen. Jag tror dock inte att han tänker överlämna sig för att han är villig att medge vad han har gjort, jag tror han tänker överlämna sig själv för att slippa bli hämtad och arresterad och på så sätt slippa scenen. Men pga att han själv planerar att överlämna sig så skriver dom att han tänker ge upp. Men det tror jag knappast att han tänker.Enligt diverse skvallertidningar skulle det ske på morgonen idag, så vi får väl se i kväll.
    Ja han har ju antagligen en anledning till att helt plötsligt ändra sig från att han inte dödade honom till att han gjorde det....
  • mona83

Vad skönt, nu behöver jag inte mata Svante längre.
    Han både äter och dricker nu

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-03 11:32:05 följande:
    Vad skönt! Vad var det egentligen för fel på honom?
    Vet sa att det var mjällkvalster han hade, har medicinerat med stronhold. Ena dosen, den andra ligger i skåpet och väntar på att det ska bli dags att använda den med.
    Men han tog inget skrapprov eller nått utan bara kollade på honom.

Var jäkligt billigt att åka till Linköping och kolla upp det, synd att man inte bor närmre annars hade jag ALLTID åkt till den kliniken.
    Undersökningen kostade 240 kr och jourtillägget 480 kr. För den summan kommer du knappt till smådjurskliniken här en vardag....
    Med medicin och sånt gick det på 1400 trots jour.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael