• Brooke
    Bevabus skrev 2010-02-01 04:11:00 följande:
    Okej...så vi är typ MEGABESVIKNA just nu...Michael var inte ens med.Ni vet den där filmen som visades i This is it, med flickan som sprang runt bland blommor medans "Earth song" spelades....det var det enda man fick se som spelades i bakgrunden av artisterna som sjöng :SOch sen höll Paris och Prince tal efteråt. Vilket såklart var fint men oj så nervösa dem var, förståeligt såklart. Det här var massor av ståhej för INGENTING! Vi förväntade oss ju att se Michael själv i 3D, precis som de gjorde med Elvis. Men i efterhand så hittade jag den är artikeln som säger att MJ inte skulle vara med...www.guardian.co.uk/music/2010/jan/21/michael-......vilket är heeeelt annorlunda än vad vi svenskar fick höra!Nej, skit också säger jag bara.
    Jag såg precis tacktalet av Prince Och Paris =) Dem ser så vuxna ut speciellt Paris med sina glasögon.
  • Brooke
    mona83 skrev 2010-02-01 08:01:57 följande:
    Kanin skrutt har piggnat till lite redan. Bajsat har han oxå gjort lite grann men inte mkt. Men han har iaf bajsat och det är huvudsaken vet jag att han inte är förstoppad eller så. Så han har fått frukost för en liten stund sen, nu ska jag bara mata honom 4-5 ggr till under dagen. Han har fattat grejen med sprutan iaf och man behöver inte hålla i honom och pressa in den i munnen iaf utan han tar den och sitter och tuggar när man sprutar in maten i munnen utan att ens hålla i honom...Nej nu är det dags att göra sig i ordning...
    Det är ju bra..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-02-01 11:21:24 följande:
    Här kan du se hela Prince och Paris tal. Prince var otroligt duktig, trots att han var nervös och kom av sig och glömde bort flera gånger hoppade han ändå tillbaka och fortsatte och fick ut allt han ville. Otroligt starkt jobbat för en liten 12 åring som aldrig stått framför kameror och miljoner livetittare. Paris, lilla Paris. Hon var för nervös, hon glömde bort sig och slutade innan hon ens börjat. Hon hade övat hela veckan och var jätteglad för talet hon skulle hålla men det gick inte. Jag tycker ändå hon var superduktig och sa iaf något. Och så otroligt fina dom var. Så VUXNA de blivit på bara 7 månader. Paris såg ut som en liten kvinna och Prince låter som en liten man. Jag är iaf jättestolt över dom, de gjorde ett kanonjobb. www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=e86...
    Ja dem är jättevuxna.. Lite synd att inte blanket var med =(
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-02-01 11:39:47 följande:
    Jag undrar vad Michael tycker om att barnen nu blir så "exposed" (va fan heter det på svenska? ) när han kämpat i 12 år med att hålla dom anonyma... Barnen har nog inget emot det, de skulle aldrig bli tvingade upp så där om de inte ville, det skulle Katherine aldrig tillåta. Men jag undrar vad Michael tycker om det. Tror inte han ville det.
    Blottade? oskyddad? haha..

Jag tror han ville ha dem anonyma hela sina liv men det skulle aldrig gå eftersom dem är på väg att bli tonåringar, det skulle inte hålla i sig..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-02-01 11:53:06 följande:
    Nej kanske inte, men från att vara helt anonyma till att vara synliga för miljoner, miljarder människor i live TV är ju lite skillnad.
    Ja det är ju det.. Jag såg nu på bilden från Aftonbladets bilder att Paris och Prince hade det där bandet som Michael brukar ha på sin högra arm :D
  • Brooke
    Brooke skrev 2010-02-01 12:04:45 följande:
    Ja det är ju det.. Jag såg nu på bilden från Aftonbladets bilder att Paris och Prince hade det där bandet som Michael brukar ha på sin högra arm :D
    Såg oxå att Paris hade liknande skor som Michael hade och byxorna med röd rand..
    Jag såg nu att 3T stod på scenen med dem :O Nu vet jag inte vem av dem som jag tyckte förändrats mest.
  • Brooke
    Brooke skrev 2010-02-01 12:43:38 följande:
    Men hallå, nu har jag läst på wikipedia om 3T att dem har ägnat tid åt att skriva filmmusik och dels åt Rädda Willy och rädda willy 2, men vad fan är det för musik??? :S I en av filmerna tror det är tvåan så sjunger ju Michael Jackson Childhood :SDå är det väl inte 3T som gjort den :S
    i tvåan är det Childhood och i ettan är det ju Will you be there jag fattar ingenting asså :S
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael