-
hahahaBooBoo skrev 2010-01-20 05:58:00 följande:Men då får du skriva Psssst! jag är igentligen online.. Såruvet
-
vad svarade du till honom? ryter du inte ifrån?mona83 skrev 2010-01-20 07:33:15 följande:Vissa vet verkligen inte när dom ska ge upp....Barnens pappa skickar sms om att jag är lika söt som vanligt..... Jag tycker ju inte detsamma om honom längre direkt. Jag fattar inte ens att jag kunde vara ihop med honom alls för han är inte ett dugg snygg nånstanns....Antar att det var i den personen jag trodde han var.... För i honom ser jag då inget som ens skulle få mig intresserad.... -
Precis, det är inte så ovanligt att svarta föräldrar får vita barn om den andra är vitOgabinne skrev 2010-01-20 10:13:44 följande:Hihi världens sötaste!www.readthesmiths.com/articles/Images/Enterta...Det här är Tiger Woods lilla dotter. Svart pappa, vit mamma, vit bebis. Tänkte på det med allt snack om MJs barn o huruvida de är hans eller ej. Och helt OT tyckte jag det var kul att hon har Polarn mössa på sig. Är man halvsvensk så är man.
-
Vad händer idag då?
Jag ska snart gå till apoteket och hämta ut allergitabletter. Måste bara vakna först så jag inte låter som en robot när jag pratar med expediten...
Sedan ska jag städa Linus bur...oh the joy!
Efter det är jag ju illa tvungen att duscha och sedan tvätta för jag har knappt nå kläder att ha på mig för tvätthögen han blivit så stor.
Ja det var min intressanta dag det.
-
oj :S inte en aning...sök på google, där borde du hitta nåt!Ogabinne skrev 2010-01-20 11:36:03 följande:Så som den bruna ser ut. Föreställ er en klunga på flera tusen. -
Jag älskar att titta på de här två dokumentärfilmerna om The World Trade Center! Tycker det är så intressant att få veta vad som hände...
Jag rekommenderar att ni ser dem om ni inte har gjort det. Man får en sådan respekt, särskilt för brandmännen.
">
">
Filmerna om de som satt på flygplanen är också intressanta men så mycket mer obehagliga tycker jag för det slutade ju bara på ett sätt
-
Oj, den första länken stämmer inte. Det ska vara den här!Bevabus skrev 2010-01-20 11:47:50 följande:Jag älskar att titta på de här två dokumentärfilmerna om The World Trade Center! Tycker det är så intressant att få veta vad som hände...Jag rekommenderar att ni ser dem om ni inte har gjort det. Man får en sådan respekt, särskilt för brandmännen.
">
">
Filmerna om de som satt på flygplanen är också intressanta men så mycket mer obehagliga tycker jag för det slutade ju bara på ett sätt
">
-
Här är fortsättningen på den första dokumentären, för den som vill se (han som laddade upp gjorde det inte komplett dumt nog, så här är resten)
">
-
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article6458036.ab
Åh vad jag hoppas att det här är sant! Den enda som verkligen kan göra om Disneyklassiker till verklighet är Tim Burton, jag litar inte på någon annan
-
ÅH SÅ SKÖÖÖÖÖNT! Nu är det värsta för dagen gjort.
Är ni intresserade av att veta vad jag gjorde? Klart att ni är!
1. Hämtade allergitabletter på apoteket
2. Städade Linus bur
3. Duschade och nös om vart annat p.ga. allergin
4. Satte igång den första tvättmaskinen
Hur underbart är det inte när man är klara med ALLT??
Nu undrar jag hur det går för BooBoo på UL