Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

MEN VART ÄÄÄÄÄÄR NIIII??? Jag trodde era liv var lika meningslösa som mitt och att vi skulle hänga ihop

Sing for the moment
  • Bevabus

Nu var jag ännu duktigare och gjorde en uppgift till skolan...första uppgiften på året haha...har inte pallat än....

MEN VART ÄR NI??????? Ni har en uttråkad tonåring här!!!!!

Sing for the moment
  • Bevabus

Nu har jag uppdaterat tråden i fyra timmar själv. Va deprimerande.

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-20 17:22:21 följande:
    HAHAHAHAHA Bevvabus du är så söt. Jag sitter här och syndar återigen. Jävla choklad till o inte kunna låta mig vaaaaaa!!! Så, nu lovar jag dyrt och heligt - INGET MER GODIS DENNA VECKAN!!! Nu får jag fan hålla ut till lördag nästa vecka. Ehrm, när jag ätit upp den chokladen som hoppade i min shoppingkasse idag utan lov förståss.
    Sniken liten rackare att hoppa i din kasse det var en kille som hette Donken som hoppade ner i min väska idag också...den jäkeln ligger i magen nu....
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-20 17:37:10 följande:
    Ja jag stod där vid hyllan och sa till dom allihopa på skarpen att NI ÄR INTE BRA FÖR MIG!!! Ni försöker charma mig med era söta små röster, ropa till mig och locka med er hem, men det är bara ett trick, ni försöker bara lura mig, ni får mig att må så bra för en stund men det är en del av tricket. För sen gör ni mig feeeeet!!!Men, jag tror geishan var döv... för när jag kom hem och packade upp, nog fan låg han där ändå. Nästa gång får jag ta det både med ord och teckenspråk. Då ska de väl fatta allihopa.
    hahahahaha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-20 17:49:01 följande:
    Idag har jag lärt mig vad Saving Grace betyder. 100 år senare liksom. Men, varje dag lär man sig ngt nytt!
    vad betyder det då?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-20 17:59:44 följande:
    Ehhh... något bra som lyser över något dåligt typ. Tex, en person som inte ser bra ut kan ha en otrolig personlighet, då är personligheten dennes Saving Grace. Eller om du själv har massa brister, men din älskade lyser över dom och gör dig till en bättre människa så är han din Saving Grace.
    ahaa då vet jag också vad det betyder nu då tänk vad vi lär oss!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-20 18:01:19 följande:
    Bev: Satt o kollade gamla grease-klipp på Tuben och bestämde mig för att köpa filmen ännu en gång, har inte sett den sen jag hade den på VHS för massa år sen. Så, när jag ändå köpte Grease tog jag Dirty Dancing också. Jag ska ge den en chans.
    NICE!!!! Ska bli kul att höra vad du tycker
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-20 19:09:56 följande:
    HEMMA!!! Fan.. haha!UL 15.. Bebis mår bra. Rörlig liten krabat. Men jag känner ingenting, haha! Underligt! Bf 23.e Juni.Efter UL blev det STUREGATAN Sen vidare till två NÖRDAR som hade MASSVIS med fiskar nere i en källare. Viktor är en fisknörd. My my...Skoldagen har vart super som vanligt. MOFFAT. Vet ni vad jag åt till lunch.. Jo ni.. Kålpudding   När jag smakade på puddingen så sa jag att jag hoppas att ingen gäst beställer. Kocken såg helt chockad ut. VA vad är det du säger typ. Fick förklara att jag tyckte det var SUPERGOTT Stackars lille kock.Moffat efterrätt i vanlig ordning. En tjej kom med en burk mörk choklad till mig. Hon tänkte på mig sa hon. Dom börjar lära känna mig nu SEN har jag gjort majonäs. Usch o fy. Tycker det är SÅ äckligt. Jag sa det HÖGT. Precis så kom läraren.. haha! Hon höll med, thank gooood Nä men ja.. Det var min dag. Mitt svammel.. Läsa lite tråd nu då
    hahaha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-20 19:16:48 följande:
    What's so funny bitch? hahaha
    Hela din dag bitch {#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_tongue_out}
    Min har inte varit lika rolig. Den har inte haft varken sturegator eller fiskar....
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael