• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 00:20:27 följande:
    Lätt Astrid är vackert, men lite gammelmodigt för min smak..
    Mjo.. Men man måste plocka fram de gamla namnen igen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

På tal om sagor.. Jag såg en bok på Bokia som jag MÅSTE köpa till ungarna. Alla disneys klassiska sagor samlade . För bara 149:-  .. Jag ska fan köpa den.
    Ooooh vad jag ska läsa o läsa o läsa för barnen

• Bevabus

ja det blir ju tydligen vanligare nu med Britta, Astrid, Alfred och såna namn jag har en liten syssling som heter Alfred...

BooBoo skrev 2009-11-29 00:22:03 följande:
    Mjo.. Men man måste plocka fram de gamla namnen igen
  • Bevabus

ÅH!! En sån bok har önskat mig hahaha Disney och Astrid är ju bäst! Men som vuxen så lägger man ju inte pengarna på sånt främst om man inte har barn :/

BooBoo skrev 2009-11-29 00:23:16 följande:
    På tal om sagor.. Jag såg en bok på Bokia som jag MÅSTE köpa till ungarna. Alla disneys klassiska sagor samlade . För bara 149:-  .. Jag ska fan köpa den.Ooooh vad jag ska läsa o läsa o läsa för barnen
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 00:24:19 följande:
    ja det blir ju tydligen vanligare nu med Britta, Astrid, Alfred och såna namn jag har en liten syssling som heter Alfred...
    Britta! ... Nääh fan
    Har en killkompis som döpte sin son till Arthur
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 00:24:56 följande:
    ÅH!! En sån bok har önskat mig hahaha Disney och Astrid är ju bäst! Men som vuxen så lägger man ju inte pengarna på sånt främst om man inte har barn :/
    Sen jag fick ungar så älskar jag bokrean
    Jan Lööf gillar jag oxo. Mkt bra. Köpte en bok där det var tre av hans sagor samlade på bokrean sist.
  • Bevabus

Vad är det för sagor?

BooBoo skrev 2009-11-29 00:27:21 följande:
    Sen jag fick ungar så älskar jag bokrean Jan Lööf gillar jag oxo. Mkt bra. Köpte en bok där det var tre av hans sagor samlade på bokrean sist.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 00:16:20 följande:
    Jag har faktiskt haft ett drömyrke, att sommarjobba på Astrid Lindgrens värld som en av karaktärerna haha typ Ronja eller Madicken...
    Då skulle jag komma o titta på dig
  • Bevabus

ja åh är det han!! jag kommer inte ihåg själva handlingen i det röda äpplet men minns det så väl ändå :O

BooBoo skrev 2009-11-29 00:34:50 följande:
    Sagan om det röda äpplet har du säkert hört talas om 194.68.4.214/bilder/c/9789163826733.jpgHans teckningar tycker jag verkligen om.. Finns så mkt detaljer. Jag kan sitta länge o bara stirra på en bild..Det var denna bok jag köpte:www.bokia.se/jackets/large/52/9789163861352.j...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael