• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 00:36:25 följande:
    ja åh är det han!! jag kommer inte ihåg själva handlingen i det röda äpplet men minns det så väl ändå :O Sagan om det röda äpplet har du säkert hört talas om 194.68.4.214/bilder/c/9789163826733.jpgHans teckningar tycker jag verkligen om.. Finns så mkt detaljer. Jag kan sitta länge o bara stirra på en bild..Det var denna bok jag köpte:www.bokia.se/jackets/large/52/9789163861352. j...
    Ja han   Grym!
    En annan som jag älskar är NUSSEKUDDEN
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Nussekudden köpte jag oxo på rean.. O mer ska de bli.. NUSSE o Lööf   ..
    Samla ihop alla..

Vi har massa Arstrid böcker sen Viktor .. Sen Viktors bror var liten.. fråm typ 70 - 80 talet.. Riktigt gamla.. Mkt shyssta böcker.. FETA böcker..

• KikiBoo

Jag vill ha en SIGGES. Så jävla hungrig...
    Sova borde jag göra...
    Vikke o Martin sitter o bubblar o dricker öl..

• Bevabus

Kul med gamla grejer som går i arv!

BooBoo skrev 2009-11-29 00:39:36 följande:
    Nussekudden köpte jag oxo på rean.. O mer ska de bli.. NUSSE o Lööf   ..Samla ihop alla..Vi har massa Arstrid böcker sen Viktor .. Sen Viktors bror var liten.. fråm typ 70 - 80 talet.. Riktigt gamla.. Mkt shyssta böcker.. FETA böcker..
  • Bevabus

Barnen också förstår jag? öl är väl typ deras favvodricka. Så var det för mig när jag var liten iaf!

BooBoo skrev 2009-11-29 00:42:59 följande:
    Jag vill ha en SIGGES. Så jävla hungrig... Sova borde jag göra...Vikke o Martin sitter o bubblar o dricker öl..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 00:47:50 följande:
    Barnen också förstår jag? öl är väl typ deras favvodricka. Så var det för mig när jag var liten iaf!
    Vi har lördagsöl ist för lördagsgodis. Men bara 1 dl var
    Dom blir lite galna.. Men väldigt roliga att titta på
  • Bevabus

Äsch, dina ungar ligger ju lä...en annan pallade ju minst fyra stycken 14% på den tiden...blev inte ens yr Yep, så cool var jag som mini...

BooBoo skrev 2009-11-29 00:49:17 följande:
    Vi har lördagsöl ist för lördagsgodis. Men bara 1 dl var Dom blir lite galna.. Men väldigt roliga att titta på
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-29 00:53:23 följande:
    Äsch, dina ungar ligger ju lä...en annan pallade ju minst fyra stycken 14% på den tiden...blev inte ens yr Yep, så cool var jag som mini...
    Öl? 14%?   impoterad från belgien eller? coola jävlar
    Jag tycker 3.5 duger alldeles utmärkt till mina kids
  • Bevabus

Äsch va fånig du är! Skämmer bort dem totalt. När de sen kommer upp i tonåren så kommer du att ångra dig, för då vill de ha starkare sprit men pallar inte trycket bara för att du fjompade dig ..
    Men oroa dig inte. När de kommer upp i den åldern och du märker att de dricker, då är det bara att säga åt Puma och Ville att det är FEL att dricka så slutar dem

BooBoo skrev 2009-11-29 00:57:45 följande:
    Öl? 14%?   impoterad från belgien eller? coola jävlar Jag tycker 3.5 duger alldeles utmärkt till mina kids
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael