• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-28 23:40:33 följande:
    Jag ska nog också gå runt på stan imorgon och bara njuta av julefriden mysigt!
    Har inga pengar att handla för på marknaden, men det har jag inte haft nått år .
    Bara mysigt att gå där och känna att julen är på g . En av dom mysigaste högtiderna på året, om man borser från det där med att man ska hitta julklappar....
    Men det är väl då hela familjen är samlad . Vi firar jul två dagar efter varandra,med barnens farmor och farfra och släkten på den sidan. Där är det jätte mysigt på julen. Dom har en sån gemenskap i deras släkt, har aldrig varit med om det förän jag träffade barnens pappa.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-29 00:23:16 följande:
    På tal om sagor.. Jag såg en bok på Bokia som jag MÅSTE köpa till ungarna. Alla disneys klassiska sagor samlade . För bara 149:-  .. Jag ska fan köpa den.Ooooh vad jag ska läsa o läsa o läsa för barnen
    Åh jag ska nog gå och kolla på den, kan ge ungarna den i julklapp tillsammans .
    Har hittat en varsin julklapp till dom, så nu är min jul räddad
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-28 23:54:31 följande:
    Fan vilket shysst hår älstingen har
    Tack! Jag älckar hans hår, rejäla skruvlockar. Drar man i dom går de ner på halva ryggen.

God morgon på er förresten!! Händer idag? Här skiner soooooleeeeeeeen!!!!!
  • KikiBoo

GODMORGON!
    Sovmorgon till 11

Ville är lite suuuuk.. Så set blir ingen julmarknad..
    Men pepparkaksbak blir det

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Ogabinne

Hoppla hej! Nu är vi hemma igen, var o fyllde på colaförrådet som tog slut i morse. Och hämtade ut barnens vårjackor o mössor. Tror det är rekord till o vara tidig!
    Sen hämtade jag upp julsakerna i förrådet, passade även på att ta upp köksdörren, så nu blir det till o låsa den om nätterna... jäkla unge till o ta sig för bi barikaden jag hade gjort här i natt med fåtöljer o grejer... Lyckades tappa en ljusstake där nere med så den gick i tusen miljoner bitar... Nuuu, ska jag slappa en stund. Sen städ o julpynt OM jag orkar.

• Bevabus

Usch stackarn :/ bra att hon har en pojkvän som tar hand om henne sånt underlättar ju mycket

BooBoo skrev 2009-11-29 01:25:04 följande:
    Men oj... Jag har oxo en vän som jag misstänker är lite deppad.. Vi har inte umgåtts på flera år.. men jag hör från andra vänner...Hon dricker ofta och mkt.. Skär sig.. Har gått  hos psykolog.. går på soc. Har aldirg haft ett jobb.Hennes mamma har gått bort oxo, men det var ett tag sen nu.. Minns då jag körde henne till sjukan i v-ås några gånger så hon fick hälsa på sin mor...Men hon har iaf en pojkvän som verkar va en jättebra kille för henne...
  • Bevabus

Tycker du som jag så rider vi för då känn, för då känn, för då känner jag mig, jag mig fri
    Lille häst, lille häst, vilka skutt du tar. Sitter svans, sitter svans, sitter svansen ändå, ändå kvar?
    Så far o fly o ryk o ränn och bom sicka bom vad det small i den

BooBoo skrev 2009-11-29 01:25:43 följande:
    Bom sicka what?
  • Bevabus

KOKOOO blir det!

Nej vänta? Det var väl bara fyra bokstäver? Fan, då gissade jag fel. Mitt var ju på sex bokstäver :S

BooBoo skrev 2009-11-29 01:30:26 följande:
    Ge mig ett OVad blir de?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael