-
okej, så du tänker inte gå på nån återförening eller?Brooke skrev 2010-01-22 23:15:52 följande:Gymnasiumklassen? Nej det tkr jag inte. Har inte kontakt med nån typ, eller joo en har jag kontakt med lite då å då.. -
okiBrooke skrev 2010-01-22 23:21:48 följande:Om det kommer på tal så jodå. Men det har inte kommit på tal det kommer väl om 10 år eller så. JAg tar det då.. -
Fan va jag vill se Haitikonserten inatt!!!! Men får ju lov att se reprisen imorgon...mycket roligare att se såna speciella livekonserter när det sänds. Man känner hur stort det är när hela världen kollar och hjälper till att skänka pengar.
-
åh, en iaf som hade en lika härlig klass som jagBooBoo skrev 2010-01-23 08:34:30 följande:fan vad kul Jag vill oxo ha en klassträff med gymnasieklassen. Enda klass jag tyckt om.Vi brukade ordna egna klassfester när vi gick i plugget. Hyrde en lokal. SKÖJ När är festen?
Den 29 januari
-
23:00 ikvällBooBoo skrev 2010-01-23 08:37:33 följande:vilken tid var reprisen ...? -
åh visas den tidigare!!! härligtOgabinne skrev 2010-01-23 09:49:58 följande:Boo: Hope for Haiti måste ju vara den. Den sänds 21-23.05 på MTV idag.
-
Nej men hejsan hoppsan! Kul med någon ny i trådenLeo1977 skrev 2010-01-23 08:29:52 följande:Godmorgon! :) www.glawe.se/blogg
-
Jahapp, då ska vi åka till farmor om en kort stund så...see ya in a few hours...!
-
God kväll...mitt huvud används som boxningspåse till ett par osynliga djävular tror jag...
Trevligt att träffa farmor iaf. Även fast faster kom förbi också och hon är helt omöjlig på alla sätt och vis. Ibland blir man galen på henne. Jag körde hela vägen till Katrineholm men trodde aldrig att vi skulle komma fram, jag bara körde och körde. Så pappa fick ta resan hem, jag orkade inte.
Nu längtar jag tills klockan blir 21 så man äntligen kan få se den där galan!!!
-
Hur slog Ville ut tanden BooBoo?