-
Det är ju inte så bra...prövat att öva bort det?Brooke skrev 2010-01-24 01:20:40 följande:Jag har oxå börjat med att blinka med ögonen, och det började jag med förra året :S vet inte varför :S -
har du för dig? vet du inte vart dina släktingar bor?Brooke skrev 2010-01-24 01:21:34 följande:min Farbror bor i flen har jag för mig..
-
okej vadåra?Brooke skrev 2010-01-24 01:34:26 följande:Ja jag gör det inte lika mkt som jag gjorde förra året.. Honom skiter jag fullständigt i vart han bor, kommer iaf inte åka hem till honom igen.. -
ah just ja, det var han ja. jag håller inte reda på alla dina släktingarBrooke skrev 2010-01-24 01:39:56 följande:har du inte läst det han gjorde då farfar skulle begravas(urnsättas)?
minns bara att det var någon som betedde sig illa på begravningen
-
Måste också sova. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få köra bilen själv. Bara syrran och jag
god natt
-
hahaha well spokenBooBoo skrev 2010-01-24 09:33:10 följande:Haha haha bev bev Will: ringalingaling Perez: fuck mother fuckers fuckers fuck fuck fuck.. FUCK! haha! Han var jobbig att lyssna på. Överdriven.Will är en pudding som jag diggat i many år. En vacker dag ska han få styla mig Will känns iaf som en mkt ärlig man Perez.. Well.. Kändisbloggar är jag inte förtjust i. Gotta sig i kändisars liv. Jag såg nån intervju med han för.. jättelänge sen.. Oh va dryg han var. Jag har aldrig riktigt förstått mig på han.. Han är en.. tönt
Ringalingling log jag gott åt
han är verkligen en pudding, en talangfull pudding dessutom! Såna får extra många poäng
-
I'm up with the tup!
Runt 11 ska syrran och jag till IKEA och sedan till mormor på lunch. Jag är inte den som brukar vara supersocial med mormor på det här viset, men jag tänkte slå två flugor i en smäll
-
Men gud
Brangelina ska skiljas!! Det kom helt oväntat för mig iaf! Visst har det snackats i media om bråk, men sånt skvaller tar man ju inte på allvar förrän man får se det med egna ögon.
Trist, dem var fina tillsammans.
-
Det var inget! Jag gick in och läste artikeln nu, det är bara någon som har sagt att dem ska skiljas. Inget är bekräftat. Och Perez Hilton säger på Twitter att vi inte ska tro på Brangelina ryktena. Och kändisar är det enda ämnet jag litar på honom om
haha
-
Jag hoppar in tio minuter senare än er och då är alla döda