Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-01-24 16:58:01 följande:
    :P Åkte hem i mörker igår UTAN någon bredvid mig och hjälp hade hjärtat uppe i halsen hela vägen hem..
    Jo det är lite läskigt..
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-24 17:12:08 följande:
    Hey pullor!Vi tog en liten promenix. Ville åkte miniskidor Matade lite ducks oxo..Nu ska mannen rulla köttbullar. Yammi! Spagetti, morötter o massa ketchup till de Barn är badade.. O nä.. Jag har iinte pluggat .. Kommer inte igång.. Bajs! Btw.. Vad har du ätit idag då bev?
    Oj oj oj! Idag var jag riktigt nyttig till lunch! Hemma hos mormor fick jag potatis, sås med kokta morötter i, tomater, paprika och även en sallan med rivna äpplen och morötter i
    Sing for the moment
  • Bevabus

Är så trött *gäsp*
    Får inte sova än. Ska till skolan en hel dag på Torsdag och måste vara redo att vara uppe tidigt då, det fungerar inte att lägga sig kl 02 då såklart.

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-24 18:16:02 följande:
    Törs aldrig lägga dig 02 o komma till skolan som en zombie. Förbjudet att borta håret
    Jag skulle däcka mitt i lektionen om jag gjorde det fy, jag hatar känslan av att man håller på och somnar när någon håller en föreläsning...det är fan tortyr!!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-24 18:22:44 följande:
    Som fan Men ja du.. Din nattuggla Du får börja ställa klockan på 8-9 nu .. eller nåt.. Hur dags ska du vara i plugget?
    Igår gick jag upp 10 och idag gick jag upp 9 så jag jobbar mig sakta framåt
    På Torsdag går jag 9:00-15:30. Så jag måste gå upp runt 07:00...såå glad att jag bor inne i stan, annars skulle jag tvingas gå upp kl 06!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-24 18:26:44 följande:
    Se där.. Imorrn 8 då.. tis 8 .. ons 7 och tors 7
    Precis min plan måste hitta på nån lekgrej tills på torsdag också...har inte riktigt fattat uppgiften än så jag måste mejla min lärare och fråga, men det var nåt med att vi skulle ta med en lek i en låda som är anpassad till den åldern på barn som vi vill jobba med :S
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-24 18:42:37 följande:
    Idag är jag så jävla trött på att vara mamma. Jag är så irriterad och vansinnig och såååååå nära att säga upp mig.
    Vad har rackarungarna hittat på?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-24 18:52:20 följande:
    Allmänt kaxiga och trotsiga och promenerar mig på nerverna. Storebror sover nu fint men lillebror är uppe stup i kvarten o ska ha dittan och dattan. Storebror började fjanta sig när vi skulle hem från mormor och hade en buss att passa med att han inte skulle klä på sig. Jag fick trycka på honom kläderna ändå och då klädde han av sig dom igen. Det slutade med att jag lyfta upp lillebror och skrek att jag inte ville ha med storebror hem och gick därifrån. Jag vill inte sänka mig till en 4,5 årings nivå men jag har så jäääääävla svårt att hålla mig lugn. Jag exploderar ist.
    Jag förstår att tålamodet tryter rejält när dem håller på så :/ jag minns själv hur arga mina föräldrar blev när jag och syrran tjafsade när vi var små...det var ju bara sååå kul att reta gallfeber på dem
    Hoppas att din minsta kille slumrar snart.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-24 19:06:17 följande:
    Åh, vad jag blev glad. Ska åka och storhandla käk med kusinen i morgon bitti. Det gör jag aldrig eftersom jag alltid måste åka bussen och klarar att ta max 2 påsar med mig hem. Så i morgon ska jag handla och skita blankt i vad scannern står på och fylla frys och skafferi med maaaaaaaat. Hatar att aldrig ha mat hemma!
    Härligt {#lang_emotions_laughing}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-24 19:11:35 följande:
    Nu ligger han och ylar som en varg i sängen. Och jag får snart dåndimpen. Får man klubba barn till sömns idag?
    hahaha jag tror det är olagligt, men smyg i honom ett sömnpiller, säg att det är godis eller sälj honom till grannen
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael