Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Leo1977 skrev 2010-01-24 10:25:18 följande:
    Snart släpps This is it på Blue ray! YES! www.glawe.se/blogg
    Är du ett MJ-fan alltså?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-24 10:20:29 följande:
    God morgon i stugan!Solen skiner fortfarande här. Tänk om snön skunde försvinna och temperaturen kunde stiga 10 grader. Åh, ge mig våååååår nuuuuuuuu!! Det ska bli kallare. Fan ta Sibirien. Förstöra för mig.
    haha men nu är det skönt ute ju lagom kallt och soligt!!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-24 10:30:28 följande:
    No no no. Man kan aldrig sätta kallt och lagom i samma mening babe.
    joho, det är inte svinkallt iaf
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-24 10:37:27 följande:
    Kallt eller svinkallt, same same. Längtar du inte liiiite tills du slipper kylan? Kunna gå ut utan stora vinterkläder och sätta dig och blunda och låta solen lysa i ditt ansikte och ge dig energi. Dra ett djupt andetag genom näsan och känna doften av våren. Borra ner ansiktet i syrenbusken och bara sniffa in dofterna. Gaaah, JAG längtar!
    Jo jag längtar alltid till nästa årstid haha men jag vet mycket väl att i sommar när det är stekhett så kommer jag ligga och önska att det är vinter så jag njuter av den så mycket jag bara kan jag pallar inte när det är för varmt...våren och hösten är bäst...
    Sing for the moment
  • Bevabus

Suck..nu har nåt pucko på Twitter fått en massa människor att tro att Johnny Depp har dött av att ha kört rattfull...det har till och med blivit ett "trending topic" i sidfoten för att så många har gått på det

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-01-24 10:52:27 följande:
    Nä mitt i högsommaren är det jobbigt. Vi har typ en vecka där det inte går att göra annat än stiga upp, åka till stranden, o ligga där till kvällen. Den är jobbig. Men försommaren, där i maj, åh, det är underbart. Fast nu räcker det med vår. På våren blir jag alltid lycklig. Kan behöva lite vår nu.
    Ja på våren kommer alla vårkänslor jag blir kär i typ allt och alla då...hahaha!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-24 11:02:11 följande:
    du är som mig märker jag. Vinter för kall, sommaren för varm. Höst och vår när det är en 10-15 grader, helt perfekt . Då slipper vman frysa och man slipper gå runt och svettas som en gris
    Exakt!! {#lang_emotions_laughing}
    Dock så är våren rena rama plågan för mig då jag får allergibesvär, kan knappt gå utomhus utan att reagera på möglet som kommer fram under snön. Men det är för mysigt för stanna inne
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-24 16:19:53 följande:
    :D hur kändes det då?
    Bara fint!
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael