Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-28 22:21:48 följande:
    jaså?? haha nice! undrar vem det var som stängde av efter 20 min då? Eller hm..det måste ha varit Puffisen då (ogabinne)
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-28 21:47:33 följande:
    Egen bil kommer jag inte få förrens jag får jobb.. Nej den 10 juli  2009 skicka jag in en förfrågan till en på frida redaktionen och idag fick jag ett mejl som en utav reporterna skrev. Detta skrev hon" Hej Sandra, Jag jobbar som reporter på tidningen FRIDA och jag fick ta del av det mailet du skickat till Camilla, angående din dyskalkyli. Jag tänkte höra med dig om du skulle vara intresserad av att medverka i en artikel i FRIDA och berätta om det? Ser fram emot att höra från dig! Ha det fint, " Så möjligtvis kommer jag få vara med i frida tidningen och berätta om Dyskalkylin :D
    Roligt! Du får gärna visa en kopia sen, som du skrev där nere
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-28 22:29:36 följande:
    Ville ju se vad folk tyckte var så farligt med Elvis dans på scenen. Men alltså tyckte dom att elvis var vulgär då hade dom verkligen inte sett Mj
    haha men den filmen var ifrån -72 typ och då var han ju betydligt mer accepterad, det var på 50-talet när han först blev berömd som alla mammor gick i demonstrationståg emot honom haha

Och det var ju precis som MJ växte upp och blev soloartist, så dom bytte väl av varandra kan man säga...Elvis fick ta smällen av mammorna och MJ föddes rätt årtal helt enkelt
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-28 22:34:11 följande:
    Jag kan skicka till var och en av er =) Om jag får eran adresser så ska vi nog kunna lösa det =)
    Men du kan ju annars scanna in det på datorn och skicka som bilder?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-28 22:37:21 följande: