Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2010-01-28 22:21:48 följande:
    jaså?? haha nice! undrar vem det var som stängde av efter 20 min då? Eller hm..det måste ha varit Puffisen då (ogabinne)
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-28 21:47:33 följande:
    Egen bil kommer jag inte få förrens jag får jobb.. Nej den 10 juli  2009 skicka jag in en förfrågan till en på frida redaktionen och idag fick jag ett mejl som en utav reporterna skrev. Detta skrev hon" Hej Sandra, Jag jobbar som reporter på tidningen FRIDA och jag fick ta del av det mailet du skickat till Camilla, angående din dyskalkyli. Jag tänkte höra med dig om du skulle vara intresserad av att medverka i en artikel i FRIDA och berätta om det? Ser fram emot att höra från dig! Ha det fint, " Så möjligtvis kommer jag få vara med i frida tidningen och berätta om Dyskalkylin :D
    Roligt! Du får gärna visa en kopia sen, som du skrev där nere
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-28 22:29:36 följande:
    Ville ju se vad folk tyckte var så farligt med Elvis dans på scenen. Men alltså tyckte dom att elvis var vulgär då hade dom verkligen inte sett Mj
    haha men den filmen var ifrån -72 typ och då var han ju betydligt mer accepterad, det var på 50-talet när han först blev berömd som alla mammor gick i demonstrationståg emot honom haha

Och det var ju precis som MJ växte upp och blev soloartist, så dom bytte väl av varandra kan man säga...Elvis fick ta smällen av mammorna och MJ föddes rätt årtal helt enkelt
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-28 22:34:11 följande:
    Jag kan skicka till var och en av er =) Om jag får eran adresser så ska vi nog kunna lösa det =)
    Men du kan ju annars scanna in det på datorn och skicka som bilder?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-28 22:37:21 följande:
    Får höra av mig om det när och om det blir något.. Vet ju inte än hur det blir, hon har ju inte skrivit tillbaka men det gör hon säkert i morgon =) Jag hoppas att hon kommer hit då och så vi kan sitta öga mot öga och inte i telefonen eller något sånt.
    Jag blev "dissad" en gång av en tidning. Jag berättade om mina problem jag haft, för dem sa att dem sökte ungdomar som hade haft det. Och hon som svarade på mejlen lät positiv och sa att hon skulle kontakta mig för en intervju.
    Inte kom det nån intervju heller....och hon svarade inte på mina mejl som jag skrev till henne och undrade varför hon aldrig kontaktade mig...
    Dålig stil.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-28 22:39:26 följande:
    Hade alltid hört mamma berätta om att när hon var ung på 60 talet så filmades aldrig hela Elvis, bara överkroppen.... Men han var rätt vild i vissa låtar Polk sallad eller vad tusan låten heter, den gillade jag...
    Aa precis Poke Salad tycker jag är sisådär..
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-28 22:49:11 följande:
    Var en journalist på busstationen som frågade mig vad jag tyckte om att bussarna ska börja gå tätare här i stan i höst. Han frågade mig för att jag var en småbarnsmamma.... Jag sa att det är ju skit bra. För som det är nu så vet man inte ens om man kommer med bussen om man har vagn med sig och gör man inte det då får man snällt stå och vänta 40 min på nästa buss och hoppas på att det är tomt på vagnsplatsen. Så tog han fram kameran och plåtade, hemskt värre :-/Fattar fortfarande inte vilken tidning han kom från dock så jag slipper se mig själv i tidningen På morron mellan 7-8 ochy 2-17 går bussarna var 20de minut. Resten av dagen fram tills kl 22 går bussarna var 40de minut. I höst ska dom gå med 15 min mellanrum om jag fattat rätt.
    lustigt att han inte sa vilken tidning det var, haha
    Sing for the moment
  • Bevabus

Nån som vet vilken kanal Grammygalan kommer gå på under söndagen? Jag hittar det inte i tv-tablån..

Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-28 23:09:26 följande:
    ingen aning, du får söka på google eller så..
    har gjort det redan
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-01-28 23:17:06 följande:
    hmm konstigt att det inte står nånstans.. Är det från Sverige den där galan?
    Nej nej, det är ju den som MJ kommer vara med i
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael